ויראלי

סתיו קצין חגגה יום הולדת עם ילדי העוטף: "את החגיגה הזו לא אשכח לעולם"

ברבי חגגה יום הולדת 34 עם ילדי העוטף: "הגעתי לחגוג עם הילדים המרגשים של המדינה, לפני המלחמה היו לי המון תוכניות לאיפה לחגוג את היום הולדת, אך השנה החלטתי לחגוג בדרך אחרת, עם אלו שבאמת צריכים את החיבוק, את היום הולדת הזו לא אשכח לעולם"
טל גורן |  1
סתיו קצין (צילום יחצ)
לפני חודשיים בדיוק יצאה מבית האח הגדול הדיירת המדוברת של העונה סתיו קצין, כאשר סיימה במקום השני בלבד אך עם המון אופטימיות ותוכניות לעתיד. היום חגגה ברבי יום הולדת 34 בדרך מעט שונה ממה שקיוותה תחילה, עם ילדי העוטף.
קצין כתבה בעמוד שלה ברשתות החברתיות: ״היום יש לי יום הולדת. לפני המלחמה היו לי המון תוכניות -חשבתי על חגיגה גדולה במסיבה, לטוס לחופשה עם הילדים, לעשות ארוחה באחת המסעדות שאני אוהבת... אבל אז הכול השתנה. החלטתי שהשנה אחגוג בדרך שתעשה לי ולאחרים נעים על הלב בימים האלה.
"הגעתי לחגוג עם הילדים המרגשים של המדינה! הילדים המפונים מעוטף עזה שברגע אחד איבדו את הבית שלהם. ואת הביטחון שלהם! אלו שבאמת צריכים עכשיו את החיבוק וקצת תחושה של שפיות בתוך התקופה שהם עוברים. תודה על חגיגה שלא אשכח לעולם ותודה לכל העוקבים היקרים שלי שעזרו לי לגרום לזה לקרות."
"גרמתם לי להרגיש ילדת יומולדת אמיתית - עם בלונים, עוגה ומתנות והרבה אהבה.
מקווה שהצלחתי לתת לכם קצת תחושה של בית.
באתי לחזק, יצאתי מחוזקת.
מאחלת לשנה הבאה שאגיע לחגוג יחד עם כולם - הפעם בבתים בעוטף ועם כל החטופים בחיים. אמן"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סתיו את מלכה
    שולמית 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כול הכבוד על הנתינה של סתיו אמיתית כמו תמיד ויודעת לעשות שמח לילדים שזקוקים כול כך בימים כאלה אשרייך אוהבת עם ישראל חי ביחד ננצח
    סגור