ויראלי

רמי לוי בהאשמה חמורה: זה מה שרשת ויקטורי עשתה נגדנו

בסטורי מטעם אנשי 'שיווק השקמה' נכתב: "אנחנו עדים לשיימינג והפצת שנאת חינם על ידי רשת מתחרה, דעו שמי שעומד מאחורי השיימינג היא רשת ויקטורי. במקום לעסוק בשירות הלקוחות, עסוקים בייצור פייק ניוז. בתמונות ניתן לראות את סגן מנהל סניף ויקטורי משיג גבול". אייל רביד טוען מנגד: "מי שאין לו מה להסתיר, לא מפחד מהשמש"
כפיר אדר |  12
רמי לוי אייל רביד ויקטורי (צילום יונתן זינדל פלאש 90 מגמה אימג'ס)
עימות ענק בעולם הקמעונאות. פעם נוספת, רמי לוי נאלץ להסיר את הכפפות ומעלה טענות קשות ביותר נגד רשת מתחרה - ויקטורי. סרטון, ושורה של תמונות הופצו באינסטגרם שעל פי טענת רמי לוי מדובר בסגן מנהל סניף של הרשת המתחרה שלכאורה ביצע פעולות לא ראויות כדי להפיץ לטענת רמי לוי פייק ניוז.
בסטורי נכתב: "אנחנו עדים לשיימינג והפצת שנאת חינם על ידי רשת מתחרה, דעו שמי שעומד מאחורי השיימינג היא רשת ויקטורי. במקום לעסוק בשירות הלקוחות, עסוקים בייצור פייק ניוז. בתמונות ניתן לראות את סגן מנהל סניף ויקטורי משיג גבול".

עוד נכתב בנוגע לתיעוד: "נכנס למחסני רמי לוי במטרה למצוא עגבניות מטורקיה ללא הצלחה. לאחר מכן מעביר חומרים לתקשורת מבלי לבקש כל תגובה מרמי לוי. מירב קריסטל זו לא עיתונאות. אל תתנו יד להפצת פייק ניוז וללשון הרע. שנדע ימים טובים יותר".
 
רק בפוסט אחר שעלה ביום שני בפייסבוק וגרר סערה גדולה, נטען כי רמי לוי ממשיך לייבא לטענתו סחורה מטורקיה ואף הגדיל והוסיף בפוסט בפייסבוק תמונה של משאית חונה באחד הסניפים, כעת הרשת מגיבה ומזהירה. ברשת הכחישו: "לקוחות יקרים, ביממה האחרונה רץ ברשת פייק ניוז עם התמונה הזו".
עוד הוסבר: "כפי שהרשת הצהירה, כל העגבניות ברשת רמי לוי הן תוצרת הארץ ואין אף עגבניה אחת מטורקיה. אל תתנו יד להפצת שקרים והכפשות. בתקווה לימים טובים ורגועים יותר", כמו כן הם הוסיפו את התמונה המדוברת ועליה כתבו בגדול "פייק ניוז".
 
אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי הגיב לדברים: "גם בימים רגילים ובוודאי שבימי מלחמה בה המדינה נאבקת תדמיתית וכלכלית בזירות רבות, זכרו תמיד: מי שאין לו מה להסתיר, לא מפחד מאור השמש":.
עוד טען: "אנחנו אוהבים וגאים בסגן מנהל הסניף על היוזמה הפרטית והחשיפה החשובה. רשת ויקטורי תמשיך להילחם יחד עם חקלאיי ישראל, במדפים ובחממות. במעשים ולא במילים כדי לחזק את חקלאי העוטף בפרט וישראל בכלל ולמכור בגאווה את התוצרת המקומית הטרייה והטובה ביותר".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    בית למחבלים
    רמי לוי 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קיבל אליו כל כך הרבה מחבלים שעבדו אצלו ואני משער שעדיין יש מלא מחבלים שעדיין מועסקים על ידו
    סגור
  • 10.
    לפני שאתם רצים להגיב
    . 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפתחו את העיניים...העגבניות עם גבעול מחובר-זה חייב להיות סחורה ישראלית...(עגבניות מיובאות מגיעות ללא גבעול מאחר ושם עלולים להתחבא מזיקים..)
    סגור
  • 9.
    אמיתי
    מנא'ז 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמי לוי לא משקר.מאס שארדטאן יצא נגד ישראל.ביטל מייד את ההזמנות מתורקיימי שמנסה לחבל בעסקיו.זה הקנאים שמתים מקינאה איך הוא מצליח.מתנהגים כמו עבריינים כדי לעשות לו שיימינג.אלה אנשים שממש עבריינים.ורודפים אותו.מקינאה על חוסר הצלחתם.אני אישית הייתי קונה בויקטורי בבתים.ולא מצא חן בעיניי היחס וגם המחירים הגבוהים.ועובדה הוא לא שרד וסגר את המקום בבת ים.אז באמת לך תשקיע מחשבה איך לשמור על לקוחות שיהיו קבועים.במקום ליפזול למקומות לא שלך.)חשוב לי לומר.שאין לי שום הכרות או מחווה או טובת הנאה כלשהי.מסניפי רמי לוי.אני פשוט סיפרתי את הניסיון שהיה לי גם עם ויקטורי.וגם עם רמי לוי(
    סגור
  • 8.
    ב ו ש ה
    א. ברדק 11/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כך פגע בגץ בביטחון המדינה מתן זכות העמידה לארגוני שמאל. חיוב המדינה לתת טיפול רפואי לבני משפחות מהחמאס למרות התנגדות המדינה כמנוף לחץ על חמאס. מניעת גירוש 400 מחבלי חמאס בממשלת רבין. התקדים של דיונים בעתירות השמאל במהלך לחימה מבצע חומת מגן ב- 2002. מניעת הרס מבתים שיצאו מהם פיגועי טרור בציר כיסופים. ביטול נוהל שכן. צמצום/ביטול טווח הביטחון מגדר הגבול מפני חשש לפגיעה באזרחים נוהל מעצר שמוודא שרק כשיש סכנה ממשית ניתן לנטרל את המחבל אי מתן אישור לפגיעה במפריחי בלוני תבערה הכשרת הסיעות הערביות תומכות הטרור לריצה לכנסת למרות פסילתן. אי התערבות בפגיעה בזכויות העקורים מגוש קטיף והתעלמות מעתירות על כך שלא נעשה דיון מסודר המציג את הפגיעה הבטחונית שתהיה בעקבות הפינוי. ועוד ועוד ועוד... שימו קלפי בבגץ ותראו יותר קולות לבצלם ועדאלה מאשר למרץ
    סגור
  • 7.
    יש טעות
    אילן 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ע"פ הנחיות משרד החקלאות אסור ליבא עגבניות עם החיבור לגבעול כי שם מתחבאים המזיקים. בפירוש רואים את הגבעולים/עלים בתמונה - ולכן מדובר בסחורה ישראלית.
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    רמי לא רק עגבניות גם ירקות אחרים
    מומו 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמי כפי שטענו שאתה הזול ביותר במדינה וזה לא היה נכון גם בתוצאת הירקות אתה משקר כי אתה כמו חברך ביבי משקר
    סגור
  • 5.
    העובדות מדברות
    יורם 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תוצרת. האארץ נמכרת כמעט. פי. שנים מתוצרת. תורכיה. אל. תאמינו. לבכי. שלהם. תבדקו. אותי
    סגור
  • 4.
    אני לא מתפלא מהתנהגותה של רשת ויקטורי. לא בוחלים משום א
    רמי 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אני לא מתפלא מהתנהגותה של רשת ויקטורי. לא בוחלים משום אמצעים בכדי לחטוף נתח מהשוק. חבל
    סגור
  • 3.
    הם מקנאים ברמי לוי
    בר 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    5 1
    רמי לוי איש חסר ופטריוט ישר!!!
    סגור
  • 2.
    רמי לוי
    יפ 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לא מאמינה לרמי לוי. נקודההה
    סגור
  • תקראי
    אילן 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משרד החקלאות לא יכול לכפות על רשתות השיווק או על הספקים ממי לרכוש את התוצרת הישראלית, אבל פרסם בימים האחרונים מדריך לצרכנים – כך שהם עצמם יידעו אם העגבנייה שהם קונים היא עגבנייה ישראלית. "עומדים בסופר מול שלל העגבניות, רוצים לקנות תוצרת מקומית ולא יודעים איך לזהות אותה? בשביל זה אנחנו כאן. משרד החקלאות קורא לציבור: "קנו תוצרת ישראלית". קנייה של תוצרת חקלאית ישראלית מחזקת את החקלאים המקומיים בפרט ואת הכלכלה הישראלית בכלל", נכתב בהודעת המשרד כלל האצבע הוא: עגבנייה עם עוקץ (אותם עלים ירוקים שמחברים את העגבנייה לשיח) = עגבנייה ישראלית. עגבנייה ללא עוקץ = עגבנייה מיובאת. מדוע ההבדל הוא בעוקץ? משום ששם מסתתרים מזיקי העגבנייה, ולכן היבואנים נדרשים להסיר אותו טרם הייבוא.
    סגור
  • 1.
    כסף יעוור ״צדיקים״
    אזרח 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רמי לוי, החולש על אימפריה מדפחתית עניפה ועצומה, ממשיך להציג את עצמו כבעל מכולת קטנה בשכונת מצוקה, ממשיך לטעון נגד הצילומים לפיהם עגבניות טורקיות הוחלפו בארגזים תוצרת ישראל. קשה לטעון נגד הסרטונים שהוצגו ולכן על משרד החקלאות להתייחס לענין , לידע את הציבור ולפוצץ את בועת אחיזת העיניים של רמי לוי. הצרכנים בישראל ידעו לטפל באוהבי בצע , שבעקיפין משתפי פעילה עם גדולי האויבים של המדינה. שערוריה שהצרכן נידרש לה. כן הצרכן צריך להעניש ברגליים.
    סגור