ויראלי

"זה הזמן הנכון": מה גרם לשר פיטנס לשנות את שמו של בנה?

מלחמת 'חרבות ברזל' שנפתחה במתקפת הפתע האכזרית של מחבלי חמאס וסיפקה מראות מזעזעים ביותר, גרמו לרבים להרהר בכל הקשור לאמונה ויהדות. שר פיטנס לדוגמא, החליטה לשנות את שם בנה בעקבות המצב הביטחוני
מערכת ice | 
שר פיטנס (צילום יחצ)
שיר סנדה, הידועה בכינויה שר פיטנס שזהו גם שם חברת הכושר והבריאות שהקימה, פרסמה אתמול (רביעי) בסטורי שלה ברשת האינסטגרם, על ההחלטה שלה לשנות את השם של בנה משמו הלועזי ליאו, לשמו החדש והיותר "יהודי" לדבריה, אליה-אריה.
בסטורי ששיתפה כתבה סנדה: "ויקרא שמו בישראל אליה-אריה. חייבת לשתף אתכן שלפני שלוש שנים כשהייתי בהריון, בחרתי את השם לפי מה שנשמע יותר "אמריקאי" לצערי.. וכך נולד לו השם "ליאו". בימים אלו, כשאנשים מסתירים את היהדות שלהם, החלטתי שזה הזמן הנכון להתקרב ולהקשיב ללב שלי, ולשנות לשם יהודי שמרגיש לי קדוש ונכון עבורו. וכך ליאו - הפך היום באופן רשמי לאליה".
בנוסף, כתבה סנדה: "ביום הזיכרון הזה אנחנו ננצח את החושך בזכות האור! בני ישראל שהיו במצרים נגאלו גם בזכות זה שלא שינו את שמם. ואנחנו לא נחפש לברוח מהאמת. כי אפשר לברוח מהכל, רק לא מבורא עולם".
את הדברים כתבה סנדה כאמור בסטורי של בחשבון האינסטגרם, לצד סרטון שצולם מתוך הטקס בבית הכנסת, בו הוחלף השם של בנה ולאחר מכן מצולם בנה כאשר הוא מכריז בחיוך "השם שלי החדש זה אליה אריה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה