ויראלי

אילנית לוי דורשת נקמה: "זבלים בני זבלים, תמותו"

לוי כתבה בסטורי שהעלתה: "עוד לילה מתחיל ש-30 ילדים טהורים וזכים חטופים בעזה, איך אפשר לישון איךךך??". היא גם כתבה: "חמאס טוען ששיחרר עוד 2 חטופות מסיבות הומניטריות, זבלים בני זבלים, שחטתם תינוקות ילדים, נשים גברים ומבוגרים, מה לכם ולמילה הזאת בכלל? תמותו"
מערכת ice |  2
אילנית לוי (צילום MEDIO)
לאחר שברשת הטלוויזיה הסעודית "אל-ערביה" דווח אמש (שני) כי "כמה חטופים בעלי אזרחות זרה ישוחררו בשעות הקרובות" משבי חמאס, מגישת קשת 12 אילנית לוי לא הצליחה להשאר רגועה ברשתות החברתיות.
לוי כתבה בסטורי שהעלתה: "עוד לילה מתחיל ש-30 ילדים טהורים וזכים חטופים בעזה, איך אפשר לישון איךךך??". היא גם כתבה: "חמאס טוען ששיחרר עוד 2 חטופות מסיבות הומניטריות, זבלים בני זבלים, שחטתם תינוקות ילדים, נשים גברים ומבוגרים, מה לכם ולמילה הזאת בכלל? תמותו".

בסטורי אחר היא פנתה אל נשיא ארצות הברית: "אם ביידן באמת דואג שותף ופועל למעננו ואנחנו מבינים שדין דרכון ישראלי הוא לא דין דרכון זר, אז ביידן תעניק לכל ה-212 אזרחות מיידית, ותוציאו אותם כבר שם מהגיהנום עלי אדמות הזה כבר, אי אפשר לנשום. סליחה זה 222, לא נתפס, לא נתפס".
כזכור, חמאס מסר כבר לפני מספר ימים שיהיה מוכן לשחרר חטופים בעלי אזרחות כפולה, בתנאי שאינם חיילים. הפרסום היום נתקל באכזבה אצל משפחות החטופים, בעקבות התחושה שמדינות המערב עוסקות בשחרור האזרחים שלהם בלבד.
עוד נמסר כי על פי הדיווח, חמאס חזר על דרישתו שישראל תחדל מהתקיפות ברצועה, ותימנע גם מתקיפה קרקעית אחרת זו "תפחית את הסבירות לשחרור בני ערובה". גורם מדיני מסר כי "ישראל לא תהיה צד לסלקציה לשחרור חטופים שמחזיקים בדרכון זר".
עד כה, דובר צה"ל דיווח כי עדכנו 222 משפחות כי יקיריהם מוחזקים בשבי ברצועת עזה. בין החטופים ידנם עשרות חיילים, ילדים קשישים ואף ילדים עם צרכים מיוחדים. רק לאחרונה חמאס הוציא סרטון של אחת החטופות (מיה שם) ובו הציג כיצד הוא מטפל בשם ועוד שם סיפרה בעצמה על מצבה ועל רצונה לחזור הביתה במהרה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא לנקמה כן לניצחון
    פולי 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אילנית לוי ואלירז שדה הם מהאנשים שבמשך שנים סגדו לבנימין נתניהו. בשנה האחרונה אני יודע שאלירז שינה דעתו. אנחנו ננצח ובגדול אבל הדבר החשוב הוא להצביע בעד חוק ראש ממשלה יכול לכהן 8 שנים ולא יותר.
    סגור
  • 1.
    האחרון שצריך לטפל במצב הבטחוני הוא בנימין נתניהו
    איו 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנימין נתניהו הראה איך הוא מטפל במצב הבטחוני כמו אהוד ברק ,שניהם עשויים טפלון, הכל עובר לידם ושום דבר לא נדבק בהם כאשר שניהם יוצרים מצבים לטובתם האישית כדי של יועמדו לדין. מזכירים לי את רמי דותן אלוף בצהל שהורד לדרגת טוראי וישב בכלא 13 שנים על רכישת ציוד ביטחוני לקוי כדי לקבל עמלות. לנתניהו טוב המצב הבטחוני העכשוי כי הוא זה היה שצייד את החמאס באמצעי לחימה כנגד הרשות הפלשתינית. זה לפחות מה שכתוב בעיתונות ונאמר בתקשורת.איני מקורב לשום גורם ממשלתי או פוליטי ואני ניזון מהתקשורת
    סגור