ויראלי

עינב בובליל עוזבת בגלל המלחמה: "הבית רועד, אורזת ובוכה"

כוכבת הרשת שיתפה את הצעד הכואב שבחרה, לעזוב את אשקלון: "הבומים של ההפגזות בעזה, השם ימחק אותם אמן. הכל פה אמבולנסים, יירוטים, ריח של שרוף, הבית רועד, הילדים מפוחדים ורועדים, אני אורזת מזוודות ובוכה עליהן, מרגישה פליטה, שאני צריכה לברוח  מהבית שלי, למען שלומם הנפשי והבריאותי של הילדים שלי"
מערכת ice | 
עינב בובליל (צילום אינסטגרם/ עינב בובליל)
לא מעט סלבס כבר סיפרו עד כמה המלחמה המתנהלת כרגע בדרום, 'חרבות ברזל', גורמת להם  לקושי נפשי, אבל יש כאלו שאפילו נאלצים לעשות מעשה כדי לשמור על שפיותם, כפי שהודיעה כוכבת האח הגדול לשעבר עינב בובליל.
בובליל, שמאז ילדותה גרה בעיר הדרומית אשקלון, פחות מ-20 ק"מ מרצועת עזה, נמצאת בה גם היום יחד עם משפחתה המורחבת וכן בעלה וחמשת ילדיהם המשותפים. עתה, בצעד כואב, היא החליטה לעזוב את העיר שסופגת מטחי רקטות כדי לנסות לשמור לדבריה על הבריאות הנפשית של ילדיה.

בובליל צילמה את המזוודות שארזה וסיפרה לעוקבים ההמומים שלה: "אשקלון מופגזת, אתן לא מבינות מה הולך כאן, והבומים של ההפגזות בעזה, השם ימחק אותם אמן. הכל פה אמבולנסים, יירוטים, ריח של שרוף, הבית רועד, הילדים מפוחדים ורועדים".
עוד היא הוסיפה בסטורי הכואב: "אני אורזת מזוודות ובוכה עליהן, מרגישה פליטה, שאני צריכה לברוח  מהבית שלי, למען שלומם הנפשי והבריאותי של הילדים שלי. בחיים לא ארזתי בעצב כזה. השם הצלח דרכנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה