ויראלי

כוכבת האח הגדול עצבנית: "אולי מספיק עם שנאת חינם?"

העונה של האח הגדול אמנם נגמרה לפני יותר משבועיים אך חלק מהדיירים שיצאו מהבית עדיין נמצאים על המוקד. אחת מהדיירות שנכנסו לבית אבל לא הצליחו להשאיר חותם, שיר צרפתי שיתפה את העוקבים שלה על הודעה שקיבלה ממעריצה של הדיירת שי עופרי אשר לא מסתירה את סלידתה ממנו, גם לאחר שהעונה הסתיימה
מערכת ice |  2
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)

לפני יותר משבועיים יצאה יובל מעתוק המנצחת הגדולה של העונה באח הגדול. גם לאחר שהתכנית הסתיימה חל מהדיירים ממשיכים להיות במוקד, כאשר הפעם זו שיר צרפתי שנכנסה באמצע העונה אולם לא הצליחה להשאיר חותם משמעותי.

צרפתי שיתפה את העוקבים והעוקבות שלה בהודעות אשר קיבלה ממעריצה של הדיירת שי עופרי, מרגע כניסתה לבית המפורסם במדינה ועד לרגע זה, כאשר היא לא מסתירה את סלידתה מהדיירת. "יותר נמוך זה להיכנס לבית האח הגדול ולהגיד באתי לעשות סדר, אבל להיות על תקן השפחה של סתיו" שיתפה צרפתי את העוקבים והעוקבות בהודעה אותה קיבלה.

צרפתי התייחסה להודעה: "אני מאמינה שלשי אין קשר להודעה זו, עבר מעל חודש מאז יצאתי מהבית ואותה בחורה עדיין ממשיכה לנסות ולהטריל אותי, הבנתי שאת לא אוהבת אותי ואת מנסה לעשות ממני מושא ללעג, אולי מספיק עם שנאת חינם?. החוכמה הגדולה היא להישמר מלשון הרע בין כיפור לכיפור. אותה גולשת כתבה לה: "העמוד שדרה שלי יצא לפרסומות יחד עם זה של שיר המכשיר, צום קל וסליחה אם פגעתי".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אולי השכל?
    שירה 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיר.... תבדקי. אולי השכל שלה יצא לפירסומות. ומאז, לא חזר.....
    סגור
  • 1.
    מה הקשר מתמעוק (ל"ת)
    לא 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור