ויראלי

אילנית לוי נשברת: "רק לבכות נשאר"

המופע "מברוכ" בצפון נדחה בלמעלה משעה לאחר שהמגישה וגם זהבה בן נתקעו בפקקים שנבעו בשל עומס תנועה בכביש 6 לצפון ממחלף באקה למחלף עירון בעקבות התהפכות משאית. לוי כתבה: "4 שעות תקועה בכביש 6, רק לבכות נשאר"
מערכת ice |  3
אילנית לוי (צילום שי הנסב)
ממש עם סיום העונה החדשה של ״משפחת שדה״ ב-HOT Real ובHOT בידור, אילנית לוי, נתקעה בדרך להצגה "מברוכ" בצפון בשל פקקי ענק בכביש 6 בעקבות תאונה עצמית של משאית. למעלה מ-4 שעות נתקעה השחקנית, כשהתברר שגם זהבה בן כוכבת המחזמר נתקעה שם.
בשל כך, המופע נדחה בלמעלה משעה והשחקניות ניסו להתארגן כמה שיותר מהר כדי לאפשר את פתיחת ההצגה בהקדם. הפקק נבע בשל עומס תנועה בכביש 6 לצפון ממחלף באקה למחלף עירון בעקבות התהפכות משאית. שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום וכוונו את התנועה. לוי כתבה: "4 שעות תקועה בכביש 6, רק לבכות נשאר".
בקטע מרגש מפרק הסיום אגב, לוי ובעלה אלירז שדה בביקור אצל הרופא מדברים על האפשרויות שעומדות בפניהם בדרך אל החלום לילד נוסף. לוי אמרה בקטע: "בפעם הקודמת בכלל לא הייתה את המחשבה הזאת אם נצליח או נצליח, אז קיבלנו את הסטירה, וואחד סטירה הראשונה בניסיון שלא צלח לפני אריאה וזו הייתה סטירה מצלצלת, אבל עדיין לא הייתה אופציה שאולי לא נצליח ועכשיו יש אופציה כזו על השולחן שהיא מאוד מלחיצה".

הרופא אמר להם בפגישה שיש שתי שיטות, האחת היא לבדוק למפרע ולראות אם המערכת תקינה והשנייה היא לנסות לראות אם מצליחים להכנס להיריון ואם לא לא אז חייבים להכנס לפעולות, אילנית אמרה: "בסוף מה שצריך לקרות קורה, מה שהשם מתכנן לנו זה מה שיקרה".
 
עוד היא הוסיפה: "נעשה הכל, במושכלות ובהבנה שהחיים עכשיו שיש עכשיו יותר חשובים מכל דבר אחד, אבל אנחנו נעשה הכל בגדר המציאות הזאת, כדי כן להצליח את זה, היה לנו ברור שאנחנו נעשה הכל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אילנית לוי
    סוזי 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תפסיקי כבר להתבכיין. נמאסתם.
    סגור
  • 2.
    הכל טוב ויפה
    תיקתק 10/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל האם את צריכה להודות לבעלך הראשון על הCin3? אישה אמיצה וחכמה!!
    סגור
  • 1.
    אילנית לוי
    אזרח 09/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה לך כל שטות את מעלה לנו לקרוא את לא היחידה בפקק מספיק לפרסם כל דבר מעט לשמור על דברים אישיים לך
    סגור