ויראלי

גיא הוכמן נחשף: לאן הועבר הכסף שקיבל מבנימין נתניהו?

אחרי המתקפה הקשה של יריב אופנהיימר נגדו על ההופעה בפני אנשי הקואליציה, הקומיקאי גיא הוכמן מגיב: "כשאדיר מילר הופיע בפני הקואליציה שנה שעברה איך הגבת?"
תום נחום |  2
גיא הוכמן (צילום יח"צ)
סרטון של גיא הוכמן שעלה לטוויטר הרשמי של בנימין נתניהו, בו הוא מבדר את אנשי הקואליציה תחת הכותרת "גיא הוכמן כמעט הפיל את הקואליציה", הצליחה להוציא הערות מכוערות במיוחד מאיש התקשורת והפעיל החברתי יריב אופנהיימר. כעת, התגובות ממשיכות לזרום, בעוד הוכמן עצמו הגיב למתקפה של אופנהיימר נגדו, בעוד חיים אתגר החמיא וכתב בטוויטר כך: "מי שהיה שם יודע כמה קשה מה שהוכמן עשה. נתן בראש. אחלה סטאנד אפ".
"מאז ומתמיד, זה מקומו הטבעי - עם הגזענים, המושחתים, והפאשיסטים. לא קומיקאי - תועמלן", כתב אופנהיימר, זאת רק בגלל שהוכמן הופיע עבור הליכוד בערב הגיבוש ונהנה עם ראש הממשלה והשרים כשמירי רגב כיכבה בסרטון.

הוכמן הגיב לאופנהיימר: "וכשאדיר מילר הופיע בפני הקואליציה שנה שעברה איך הגבת", בציוץ נוסף שהעלה בנושא כתב הוכמן: "היה כיף לצחוק על מי שבדרך כלל צוחק עלינו, ממש כמו שאדיר מילר האלוף עשה בגיבושון קואליציה הקודמת. זכות גדולה לשמח אנשים. ועוד יותר זכות גדולה לתרום את עלות המופע עבור עמותת ״חלאסרטן״ שמלווה אותי ועוד צעירים רבים ומהווה רשת תמיכה לאינספור חולים ומחלימים. שנה טובה ובריאה לכולם"
מי שהחליט לא לשתוק על כך הוא אראל סג"ל שכתב: "זו הפרנסה של בנאדם להופיע. למה אתה דרעק? אתה למשל מקבל כסף כדי לריב איתי ברדיו.  לא יודע מה איתך, אבל אני לא יכול לסבול את השידור איתך. כמו לדבר לקיר. אבל אני שם. למה? פרנסה. עד שימאס לי. ותכניס טוב טוב לראש".
 
עוד הוא כתב: "שנינו ליצנים באותו קרקס שגם גיא משתתף בו. ואתה פי אלף יותר תועמלן ממנו. פוליטרוק עם אפס יושרה והוגנות. הוא לפחות מצחיק. אתה עושה לי אולקוס", אופנהיימר לא התנצל: "אמר האדם שקורא לחרם על חברות ישראליות ופגיעה באלפי משפחות, רק כי הם לא מוכנים לפרסם אצלו בערוץ".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    להתייחס לאופניימר זה מעליב
    ZB 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש אנשים שלא צריך לשים לב אליהם
    סגור
  • 1.
    טימטום
    בויבוי 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אופנהימר לך תקנה מוח במכולת איש ריק מתוכן
    סגור