תרבות ופנאי

גיא הוכמן נגד שליחי וולט: "תחשבו שלאמא שלכם נגמרים החיים"

הקומיקאי נשא דברים בוועדת הכלכלה שנערכה הבוקר בכנסת והתייחס לבעיית הקורקינטים והאופניים החשמליים המסכנים את חייהם של הולכי הרגל בדגש על שליחי וולט. הוכמן חרט מאבק זה על דגלו מאז שאמו נפצעה באורח קשה בתאונת קורקינט חשמלי ונכנסה לשיקום ארוך 
מערכת ice | 
גיא הוכמן (צילום יח"צ)

הקומיקאי גיא הוכמן נשא הבוקר דברים בוועדת הכלכלה בכנסת והתייחס לבעיית הקורקינטים והאופניים החשמליים המסכנים את חייהם של הולכי הרגל, בדגש על שליחי וולט. הוכמן חרט מאבק זה על דגלו מאז אמו נפצעה באורח קשה בתאונת קורקינט חשמלי ונכנסה לשיקום ארוך. 

במהלך הועידה יצא הוכמן נגד שליחי וולט ואמר: "עובדים זרים, בני מיעוטים, אי אפשר להגיע אליהם. אי אפשר לתת להם דו"ח. אי אפשר ללכת ברחובות, זה הפך לכביש. תחשבו שאמא שלכם בשיא של החיים ופתאום נגמרים לה החיים, לא כי היא עברה על החוק, היא הלכה על המדרכה כמו אזרחית טובה".

כזכור, לפני חודשיים חשף הקומיקאי כי אמו עברה תאונת דרכים קשה ומאושפזת במצב קשה, לאחר שנהג קורקינט חשמלי פגע בה. מאז החליט הקומיקאי לצאת למלחמת חורמה נגד "טרור הקורקינטים" כלשונו ולדרוש משרת התחבורה מירי רגב לטפל בנושא בדחיפות, תוך שהעלה תמונה קשה של אמו מאושפזת בבית החולים. מי שענתה לפוסט המרגש אותו העלה היא המתמודדת לראשות עיריית תל אביב ציפי ברנדט שהגיבה "יחד נשים סוף לטרור התחבורתי".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה