ויראלי

מיכל אנסקי חושפת: זו הסיבה שהיא לא אוכלת חזיר

בראיון מקיף סיפרה שופטת מאסטר שף לשעבר: "זה מחבר אותי גם למסורת שלי, אותה אני מכבדת. אני לא יכולה לדמיין את עצמי מכניסה לפה חזיר, משהו בזה מרתיע אותי. אני לא משתוקקת לאכול אוכל לא כשר. והמזווה של מאסטר שף כשר, אז לא הייתה לי שם בעיה"
מערכת ice |  1
מיכל אנסקי (צילום איתן טל)
שופטת 'מאסטר שף' בקשת 12 עד לא מכבר, מיכל אנסקי, חברה לרמי לוי לא מזמן והשיקה מותג פרטי עבור רשת השיווק וכמו כן לפני חודשים בודדים השיקה מותג חדש של של האוכל הביתי והיהודי ביחד עם אימה, "שרינג".
בראיון ל-ynet, סיפרה השפית על המעבר לאוכל כשר וההקפדה שלה על כך בשל סיבות משפחתיות שמהוות חיבור לסבה, פרופסור חיים גבריהו ז"ל שהיה יו"ר החברה לחקר המקרא בישראל, יו"ר החברה היהודית העולמית לתנ"ך, מייסד הכינוסים הארציים לתנ"ך, מייסד החידונים העולמיים לתנ"ך וחבר מועצת העיר ירושלים מטעם הציונות הדתית.

אנסקי סיפרה על כך: "אני מרגישה שזה מחבר אותי לסבא שייסד את חידון התנ"ך, ולסבתא חנה, שאירחה את שועי עולם במטבח שלה, ובגיל 96 עדיין מכינה את מרק העוף המפורסם שלה".
עוד סיפרה: "זה מחבר אותי גם למסורת שלי, אותה אני מכבדת. אני לא יכולה לדמיין את עצמי מכניסה לפה חזיר, משהו בזה מרתיע אותי. אני לא משתוקקת לאכול אוכל לא כשר. והמזווה של מאסטר שף כשר, אז לא הייתה לי שם בעיה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חזיר כן או לא
    מימי 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את יהודיה? זה תשובה מספיק טובה.זה צווי אלוקי.
    סגור