ויראלי

מעיין אדם על עודפי המשקל מההריון: "עליתי 28 קילו"

אשת הטלוויזיה והרשת התייחסה באריכות לפנייה שקיבלה מעוקבת אינסטגרם שלה, שביקשה לרדת שבעה קילו בחודש וסיפרה גם על ההתמודדות שלה, "אני עדיין יותר ממה שהייתי"
שירה יום טוב | 
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
מעיין אדם חשפה בעמוד האינסטגרם שלה את ההתמודדות שלה עם עודפי המשקל שנשארו לאחר ההריון, בעקבות בקשה שקיבלה מעוקבת, לעצה שתעזור לה להשיל שבעה קילוגרם מגופה בתוך חודש.
אדם יצאה במספר סטוריז בהם הסבירה את הגישה שלה להתמודדות עם המשקל שגם היא מתמודדת איתו מאז לידת ביתה הבכורה וכתבה, "קיבלתי הרבה הודעות על הבקשה שעלתה בפניי לכדורים מדכאי תאבון, אני מעולם לא אצרכתי משהו כזה ו-7 קילו בחודשיים נשמע כמו ציפייה שיש בצידה מחיר לא סביר לגוף ולנפש, אבל מאוד חשוב לי לא לשפוט אף אחת על הרצונות ועל הדרך שלה, כשם שלא הייתי רוצה שישפטו אותו. דימו גוף הוא תמיד סוגיה רגישה וכמו בכל עניין אני מאמינה בחיה ותן לחיות".
אדם גם התייחסה לאימוני הכושר שחזרה לעשות אחרי הלידה וסיפרה עוד כי, "עליתי בהריון 28 קילו. תבור שקלה 2.600 והבנתי שכל היתר זה כיכר הלחם שאכלתי כל יום כדי חהוריד את הבחילות. לא נכנסתי לסטרס (גם בואו, הכל מקבל פרופורציות אחרות בחיים), ופשוט אמרתי לעצמי אני יכולה ואני אחזור לעצמי". לאט לאט זה קורה ואפילו שאני 8 קילו יותר ממה שהייתי כשנקלטתי אני מרגישה מצויין עם הגוף שלי כי עבדתי עבורו ואני גאה בעבודה הזו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה