תקשורת ומדיה

אייל ברקוביץ' חוטף מאופירה אסייג: "רק טענות יש לו"

אייל ברקוביץ' התלונן על זמן ההכנות וההתארגנות של אופירה אסייג לקראת צילומי אופירה וברקוביץ' בקשת 12 הערב, כאשר אסייג תקפה בחזרה: "רק טענות יש לו"
תום נחום |  4
אייל ברקוביץ ואופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אחרי שלפני חודשיים אייל ברקוביץ' החליט לעזוב את עבודתו כפרשן בערוץ הספורט ולחזור לערוץ ONE כפרשן, וכמו כן, לאחר שבחודש שעבר נפרד סופית מערוץ הספורט, כאשר ברשתות החברתיות של הערוץ פרסמו הודעת פרידה די יוצאת דופן מהפרשן ושחקן הכדורגל האגדי כאשר לצד תמונה של ברקו ועליה כתוב 'תודה אייל', הוסיפו את הכיתוב: "אייל ברקוביץ', תודה על הכל", כאשר השבוע 'הקוסם' חזר רשמית הביתה והשלים את הקאמבק שלו ל-ONE, שבירכה את שחקן העבר האגדי לכבוד חזרתו. כעת, רגע לפני צילומי תוכניתם אופירה וברקוביץ' בקשת 12 שתשודר הערב (שישי) ב-18:00, אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' נחשפו בריב משעשע נוסף, כמעט כבכל שבוע.
בסטורי שהעלתה אסייג לחשבון האינסטגרם שלה, נצפה אייל ברקוביץ' מתלונן על זמן ההתארגנות וההכנות שלה לקראת תחילת צילומי התוכנית: "סרט ההכנות שלך לתוכנית, וואו כמה הכנות, כמה אנשים, כמה איפור, כמה שיער, כמה אלנים, כמה רוג'רים, וואו, יאללה בואו נתחיל", כאשר אסייג הגיבה: "לא אנחנו בהכנות, כמה זמן לוקח לך להתארגן", ברקוביץ' השיב: "רבע שעה", כאשר אסייג ענתה: "רבע שעה לגבר זה הרבה מאוד, אני מצטערת מאוד". בנוסף כתבה בסטורי: "רק טענות יש לו".
 
בחזרה לקאמבק המרגש של ברקוביץ' - ברשתות החברתיות של ONE נכתב כך לצד תמונתו של ברקוביץ' והכיתוב 'הקוסם, ברוך הבא': "הקוסם שב הביתה. אייל ברקוביץ' מצטרף לאתר הספורט הגדול בישראל. בקרוב תוכלו לראות את ברקו מוביל תוכניות מיוחדות בערוץ ONE, מדבר בפודקאסטים השונים וכותב טורי דעה באתר".
 
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אופירה וברקו
    ספי 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צמד חלאות תת רמה
    סגור
  • 3.
    הזיהום של הטלוויזיה
    בובי 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה המזוהם ביותר בטלויזיה עם הכלבלב הפאנשאי שלה החלול והדחליל עם הטלויזיה איש שפל אפס מאופס שכוחו הסתה שנאה שטנה שתומך ומעודד את המרד שקורע את ישראל
    סגור
  • 2.
    זוג הסירחון והאשפה בטלויזיה ! (ל"ת)
    אסף 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    זוג דוחה. (ל"ת)
    ישראל 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור