תקשורת ומדיה

כתבת ערוץ הספורט תחת מתקפה: "ז**ה אדומה, לכי תמ**י"

כתבת ערוץ הספורט חשפה נאצות קשות שספגה ברשתות החברתיות: "אולי אבא שלך הכיר את אמא שלך בבית זונות", "שתקי זונה אדומה לכי תמצצי למינצברג יא בת זונה", ו"כלבה בת כלבה", והגיבה: "שכחו מה זה להיות יהודים"
תום נחום |  4
ערוץ הספורט (צילום לוגו)
בעוד האלימות בחברה הישראלית רק ממשיכה וגוברת, בייחוד סביב סוגיית הרפורמה המשפטית והמחאה נגדה עם נסיונות לדרוס מפגינים, ומנגד, תקיפה מצד מפגינים נגד כתבי חדשות, בייחוד של ערוץ 14, נראה שיש התחממות מדאיגה במיוחד בגזרה נוספת, כאשר כתבת ערוץ הספורט, הדר יעקבי, חשפה הודעות קשות במיוחד ונאצות שספגה ברשתות החברתיות בימים האחרונים.
בציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה, כתבה יעקבי כך: "שכחו מה זה להיות יהודים", תוך שהיא חושפת הודעות קשות שנכתבו נגדה ברשתות החברתיות, כאשר בשלוש הודעות שחשפה נכתב על ידי צייצנים שונים בשפה קשה ואלימה במיוחד: "אולי אבא שלך הכיר את אמא שלך בבית זונות", "שתקי זונה אדומה לכי תמצצי למינצברג יא בת זונה", ו"כלבה בת כלבה".
 
בתגובות לציוץ, מגיב בשם אופיר כתב ליעקבי: "מה זה קשור ליהודים? יכלת לרשום "שכחו מזה להיות בני אדם" ולצאת גדולה אבל מה אפשר לצפות ממישהי שעובדת בערוץ הבידור של ישראל אגב, כשהקהל שלך שר שירי שואה את גם מעלה ציוץ שהם שכחו מזה להיות יהודים?". הדר יעקבי הגיבה לכך: "אתה מבין שאלה אנשי ימין שמקללים אותי ושזה רפרנס לציטוט זהה של ביבי על שמאלנים? מדהים שעם כאלה קללות כלפי וכלפי ההורים שלי, בחרת להעביר ביקורת דווקא את התגובה שלי. ואני לא אובייקטיבית".
מי שבחר לחזק את הדר יעקבי הוא לא אחר מאשר הקומיקאי וכוכב 'ארץ נהדרת' לשעבר, עד לאחרונה מגיש אולפן ליגת האלופות של ערוץ הספורט, טל פרידמן, שכתב: "היית מצויינת אתמול בתכנית!", כאשר על כך ענתה יעקבי: "כל הרעל בטל בשישים אל מול תגובה כזו שלך".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מה את מסיטה נגד ביבי? מה הוא כבר אמר???
    אןפיר 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא דיבר עם רב. מבחנתו של הרב יהדות זאת דת. מסורת. יש אנשים בשמאל שהשנאה לדת ולכל מה שקשור לזה מעבירה אותם על דעתם. אז הוא אמר מה שאמר. כמובן שבתקשורת ניפחו את זה כדי להמשיך ללבות את השנאה נגדו. תרדו כבר מהעץ באמת. יש ארס אחד או שקיללו אותך. מגעיל אבל מה את מכלילה?
    סגור
  • 3.
    ביזיון אדומה
    זבולון סולומון 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכול קשור לדיעה פוליטית ואת ממש אבל ממש מדגישה זאת בפומבי את לא אובייקטבית כלל.את הקהל של הפועל תל אביב צריך לגנות כמו את הפגנות השמאל.אחים דומים סיאמיים.
    סגור
  • 2.
    ביזיון אדומה (ל"ת)
    זבולון סולומון 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    יעקובי
    אודי 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מצוינת בתחום עיתונאית ספורט . תתעלמי מהרעים והגזענים תמשיכי בדרכך המקצועית
    סגור