ויראלי

ניקול ראידמן סופגת איומים קשים: "תדחפי לנתניהו סיגריות לתחת"

בשל קשרי החברות שמקיימת ראידמן עם בני משפחת נתניהו, פרסמה ראידמן הודעה שקיבלה ובה איומים מקצועיים והתסחויות בוטות, "המדינה נהרסת בגלל אנשים זבל כמוך"
שירה יום טוב | 
ניקול ראידמן (צילום אלמוג גבאי)
ניקול ראידמן חושפת הבוקר הודעה שקיבלה מאדם בתעשייה שלדבריה דאג לבטל פרויקט גדול שהיתה אמורה לקחת בו חלק, כאשר הסיבה היא החברות שלה עם ראש הממשלה נתניהו ומשפחתו. ראידמן שיתפה את התוכן הקשה של ההודעה שכלל התנסחויות בוטות ואיומים על עתידה המקצועי בתעדיית הברנז'ה, והגיבה, "המדינה מפולגת בגלל אנשים כאלה".
"התלבטתי אם לפרסם או לא אבל זו דוגמה לשנאת חינם עקב החברות שלי עם ראש הממשלה ורעייתו ומשפחתו. לאן הגענו? אנשים, איבדתם שפיות. אני גאה בחברות שלי עם אנשים שאני אוהבת ולא אוותר עליה גם אם המחיר זה 'להיות מחוקה ברנז'ה או בתעשייה", שיתפה ראידמן בהתלבטות האם לפרסם את ההודעה הקשה.
בהודעה שקיבלה ופרסמה כצילום מסך נכתב, "בגללך המדינה שלנו נהרסת בגלל אנשים זבל כמוך. בגלל החבר שלך ביבי. את חברה של משפחת פשע. מה חשבת לעצמך?? תשלמי מחיר על החברות עם משפחת נתניהו ותדחפי להם סיגריות לתחת. את תומכת בה ואחרי זה את לא מבינה למה אנשים שמים לך רגלים? חחח את גמורה בתעשייה, הבנת גברת?"

ראידמן כתבה עוד ביחס לתופעה שמבטאת ההודעה וצינה, "90% מהחברים שלי הם שמאל מרכז, אנשים שיוצאים להפגין נגד הרפורמה גם אם אנחנו לא מסכימים על נושאים פוליטיים אנחנו עדיין חברים ואוהבים. במדינה דמוקרטית זכותו של כל אדם להביע את הדעות שלו ולהיות חבר של מי שהוא רוצה מבלי לעבור לינץ כי למישהו זה לא מוצא חן. מדינה מפולגת??? כן בגלל אנשים כאלה". לסיום הדגישה ראידמן, "אגב מי ששלח לי את ההודעה החמה הזו הוא איש תעשייה שדאג לטרפד לי פרויקט גדול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה