ויראלי

המודחת מ'האח הגדול', ספיר בורגיל, נשברת: "נקרע לי הלב"

ספיר בורגיל צפתה בפרק הראשון של 'האח הגדול' ברשת 13 אחרי הדחתה הדרמטית והעלתה לאינסטגרם סרטון של אחיה שניר ובן זוגה אברהם שמים את המחלוקות בצד, מתחבקים ומחזקים זה את זה וכתבה: "השארתי בבית חברים, את אחי ואהבה מטורפת! הדמעות לא עוצרות והגעגוע חונק"
תום נחום |  1
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
בעוד העונה ה-13 והנוכחית של 'האח הגדול' מתקרבת לסיומה ונכנסת לישורת האחרונה לאחר ההכרזה החגיגית על התאריך בו ייערך הגמר הגדול - 10 בספטמבר, יום ראשון בעוד שלושה שבועות, בשבת האחרונה נרשם רגע דרמטי במיוחד, כאשר אחת הדמויות הבולטות העונה בבית, ספיר בורגיל, הודחה, ואמש (ראשון) כבר ראתה את הפרק הראשון אחרי הדחתה והגיבה לאידיליה המפתיעה בין אחיה, שניר בורגיל, לבן הזוג שהכירה בבית, אברהם אקלום.
ספיר העלתה לאינסטגרם סרטון של שניר ואברהם, שהיו מסוכסכים וביחסים עכורים למשך חלקים משמעותיים מהעונה, כולל ריב גדול רק בשבוע שעבר, ובו השניים מתחבקים ומחזקים אחד את השני ושמים את המחלוקות בצד אחרי הדחתה וכתבה על כך: "אני רואה את הפרק ונקרע לי הלב. עכשיו אתם יכולים להבין מה זה לאהוב בעוצמות האלה.. השארתי בבית חברים, את אחי ואהבה מטורפת!! אני באמת מאושרת על המקום שהגעתי וגאה במי שאני, אבל הדמעות לא עוצרות והגעגוע חונק, ואז פתאום משום מקום אני מקבלת שיחה מבן אדם שמעולם לא פגשתי או הכרתי ואנחנו מתפרקים ובוכים יחד.. ואני מבינה שהחומות שלי וכל ההגנות שלבשתי כל היום הגיעו לנקודה שזהו אי אפשר עוד להחזיק".

עוד כתבה: "אני רוצה להגיד תודה לכל האנשים המדהימים שראו אותי ,צחקו איתי ,בכו אותי ,התרגשו איתי. תודה על המילים העוטפות והחמות, תודה שעצרתם מזמנכם כתבתם וריגשתם אותי. תודה על הזכות לחוות את הבית הזה, וללמוד בשלושה חודשים מה שלא למדתי בחיים שלמים, לדעת לחיות בקבוצה ולהבין שבשביל להצליח חייבים לעבוד ביחד! תודה שהאמנתם בי, תודה שתמכתם בי לאורך כל הדרך.. במסע הזה למדתי שבכי לא מעיד על חולשה ומותר להגיד שקשה שכואב ושאפילו קצת שורף. אז קשה לי כואב לי וקצת שורף לי".
 
 האח הגדול מן הארכיון
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לספיר המלכה??
    אורטל 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ספיר את מלכה אמיתית !אל תשמעי את פיטפוטי השקר.. איזה כייף היה לצפות בך.. מרגש שיש טוב כזה בעולם?? אוהבים אותך????????????מלא!
    סגור