תקשורת ומדיה

גל גדות חוטפת: "רוצה שילקקו לה, עצוב בעיקר בשבילה"

כתב mako, גיל משעלי, במתקפה חריפה נגד גל גדות, הוונדרוומן הישראלית, לאחר שסירבה שיראיין אותה בזום לקידום הסרט החדש שלה בנטפליקס: "יש לה גם תכתיבים: בלי גיל משעלי. למה? כי גיל משעלי לא ילקק לה. גיל משעלי ישאל שאלות לפשר ההתעלמות מהפיגועים הקשים שהיו פה, ההכפשות שעוברים חיילי צה"ל על ידי החברים שלה בהוליווד שלא זוכות לגינוי ממנה ועוד"

מערכת ice |  20
גל גדות (צילום יוטיוב/ Jimmy Kimmel Live)
גל גדות, הכוכבת ההוליוודית, תהיה לישראלית הראשונה בהוליווד. גל גדות תזכה לכבוד הכי גדול אי פעם עבור שחקן בעולם הבידור, כאשר היא תקבל כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד לצד כל השמות הגדולים בתעשיית הקולנוע העולמית. היא כאמור תהיה השחקנית הראשונה כחול לבן שעושה זאת, כפי שהתבשרנו ביום שלישי האחרון. עם זאת, לצד המחמאות הגדולות והפרגונים, יש מי שבחר כעת לתקוף את גדות - לא אחר מאשר כתב mako, גיל משעלי.
משעלי יצא למתקפה חריפה נגד גדות וכתב בטוויטר כך: "גל גדות כנראה הבינה שמצבה בישראל לא מזהיר כבעבר, בטח בתקשורת הישראלית עליה היא מדלגת בעקביות (חוץ מראיון פה, ראיון שם) מאז שהפכה לבינלאומית ולכן היא החליטה לעשות מחר ג'אנקט בזום לקידום סרט חדש בנטפליקס. אבל יש לה גם תכתיבים: בלי גיל משעלי. למה? כי גיל משעלי ישאל שאלות אמיתיות, לא ילקק ויגיד לה שהיא גיבורת על וגאווה לאומית. גיל משעלי ישאל שאלות לפשר ההתעלמות מהפיגועים הקשים שהיו פה, ההכפשות שעוברים חיילי צה"ל על ידי החברים שלה בהוליווד שלא זוכות לגינוי ממנה ועוד. בקיצור מי שעובד לפי דף המסרים שלה יראיין אותה. ב-mako לא עובדים ככה, אז אצלנו לא תקראו את זה. עצוב. בעיקר בשבילה ובשביל כל מי שיחליט לתת במה לסרטונים וכתבות התדמית שלה".
 
מעט לאחר שהדיווחים על כך שגדות תקבל כוכב בשדרת הכוכבים בהוליווד, היא העלתה פוסט ובו חשפה את ההתרגשות הגדולה ואת הדרך בה גילתה: "כל כך נרגשת להיות חלק מהמצטרפים לשדרת הכוכבים ב-2024. היי כולם, זאת אני כאן, בדיוק דיברתי עם התקשורת על הסרט החדש שלי 'לב של אבן', ואז קיבלתי טלפון מבעלי שאמר לי שהתקשורת הישראלית התקשרה לברך על הכוכב שלי בהוליווד, והוא התקשר לשאול אותי ולא היה לי מושג מכלום, אז התקשרתי לאנשי היח"צ שלי ומסתבר שאני מקבלת כוכב בהוליווד וזה לא ייאמן, אני כל כך אסירת תודה וזה כבוד, תודה לאנשי הוליווד שבחרו בי, תודה, תודה, תודה, זה מוסיף לי כל כך הרבה דלק למה שכבר יש לי להמשיך ולעשות את מה שאני כל כך אוהבת לעשות, תודה, תודה, תודה".
 
הכוכבת הגיעה רק בסוף השבוע שעבר לכנס המעריצים השנתי Tudum של נטפליקס, בו נחשפים תכני הרשת העתידים לעלות בשנה הקרובה, בסאו פאולו שבברזיל.  באירוע השתתפו שורה של כוכבים גדולים, אך מי שגנבו את ההצגה היו גל גדול והכוכב הגדול ארנולד שוורצנגר. נוסף על כך, בילו באירוע הנוצץ גם הנרי קאוויל, כריס המסוורת' ועוד רבים וטובים. גדות הגיעה לכנס כדי לקדם את הסרט החדש בכיכובה ובהפקתה, "לב של אבן".
במהלך המפגש, גדות העלתה תמונה משותפת שלה ושל שוורצנגר לחשבון האינסטגרם שלה, תמונה שכבר צברה למעלה ממיליון לייקים והפכה לוויראלית במיוחד, כאשר גם המעריצים לא הסתירו את ההתרגשות שלהם וקראו לשניים בתגובות לשתף פעולה יחד בסרט עתידי. אז האם השניים בדרך לג'וב משותף? ימים יגידו.
שוורצנגר הגיב לגדות כשכתב: "היה מדהים לבלות איתך ולא להיות היחיד באירוע של נטפליקס עם מבטא". גדות כתבה לו בתגובה: "Let's kick some ice", כשהיא חוזרת לתפקיד הנבל של שוורצנגר בסרט "באטמן ורובין". בפוסט עצמו שהעלתה גדות היא כתבה: "I'ts Turbo time - Arnold&Me". 

תגובות לכתבה(20):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    No plan
    Bombom 07/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    No plan to see her movies
    סגור
  • 18.
    שחקנית דמיקולו אם לא בעלה שקונה וק ה לה את ההצלחה היא נ (ל"ת)
    אני 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    לא הבנתם את הפורמט
    סופי 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה פריפריה. מביך. יש ראיונות לקידום סרט ויש ראיונות רגילים. מה אתם נעלבים? תפרגנו ותפסיקו לחפש איפה שאין!
    סגור
  • 16.
    מה הבעיה בללקק לגל גדות? (ל"ת)
    שושנה 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 15.
    ישראלים קנאים
    שי 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא יודעים לפרגן.גל מצליחה בזכות עצמה היא לא חייבת לאף אחד שום דבר.היא לא חייבת לייצג את מדינת ישראל.עצם זה שישראלית התברכה למקום כל כך מכובד זה כבר הישג גדול בשביל ישראל.היא לא חייבת להתלכלך ולסכן את הקריירה שלה בגלל שחברות מתפרעים שורפים כפרים ערבים בגיבוי הממשלה. ממשלת עבריינים.
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    גל היא לא יותר מבושה למדינה
    אביתר 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחת שלא אומרת כלום ולא מייצגת את המדינה שלה לעומת כאלו בהוליווד שאף פעם לא היו פה ועדיין מגינים על הערבים כי גם הם ערבים ולא מחפשים ליקוקים והיא שגדלה פה והייתה פה בצבא וקיבלה המון כלים שותקת לכל ההכפשות מצד חברים שלה שם היא לא יותר מבושה
    סגור
  • 13.
    גל גדות אלופה, וחכמה.
    הדר 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 4
    גל גדות חכמה שהיא לא מעוניינת לשוחח על פוליטיקה, בטח על מה שקורה בישראל. היא יודעת שכל מה שתגיד יכול להרוס לה את הקריירה, או את היחסים עם ישראל. ושני הדברים האלו חשובים לה - אז היא פשוט מעדיפה לא להגיד כלום. אז לשפוט אותה על ההתעלמויות שלה זה ממש לא הבעיה. תניחו לה, ותפסיקו להציק לה. מבין הישראליות שבחו"ל היא עושה לנו הכי הרבה כבוד. ההצלחה שלה, אמורה להיות ההצלחה שלנו. מי שלא מבין את זה קנאי.
    סגור
  • 12.
    גל גדות מותקפת
    רחל 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 4
    גל גדות מביאה הרבה כבוד למדינה ולא חייבת לכלומניק הזה משעלי /הוא לעומתה בושה ובמיוחד למאקו לצערי
    סגור
  • 11.
    גל מייצגת את עצמה ופחות את ישראל
    שי 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    6 0
    גל גדות קודם כל מייצגת את עצמה, חבל שכשיש מצב כזה או אחר בישראל היא לא כותבת תמיכה כלשהי כמו שמשפחת חדיד יודעת לתקוף את ישראל בכל פעם, אבל זה שלה, מבחינתי אם במבצע הבא או בפיגוע הבא פתאום גל תגיב אני ירגיש שזאת צביעות, בקיצור אם גל בוחרת להציג את עצמה בכל פעם כישראלית, שבאמת תתנהג ככזאת ולא רק כשזה נחשק או in אלא גם במצבים קשים
    סגור
  • 10.
    בושה
    אנטון 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    3 1
    רק כסף מענין אותה
    סגור
  • 9.
    חייה בסרטטט קשה
    יאללה מתוקה חמודה 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה את עושה דרמה? כולה כוכב בריצפה. ולהגיד לך משהו גברת??... מכרת את עצמך יופי לכל משפחות האילומינטי לכן קיבלת כוכב. על מה הרעש וצילצולים?!! בלי למכור את נשמתך לשטן כמו כולם חא היית מגיעה לאן שאת.
    סגור
  • 8.
    כמה עלוב הכתב הזה והכתבה הזו (ל"ת)
    טל 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 7.
    משעממת
    א.ש.ל 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    5 1
    תקשיבו עצרתי את הדיבור שלה באמצע היא כזו משעממת כזו חקוי הכל מתוכנן אצלה החיוך המבט האנגלית האמריקאית עם מבטא כאילו נולדה שם הכאילו נונשלנטיות נראת פריקית של שליטה בעעעע פשוט משעממת לא סובלת אותה את המראה שלה ואת כל מה שהיא מייצגת בטח לא מייצגת את ארץ הקודש המהממת ואת עם ישראל העוד יותר מהמם מ ש ע מ מ ת!!!!!
    סגור
  • 6.
    היא וארנולד יכולים לשבור קופות ביחד (ל"ת)
    מאיר 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 5.
    זה רק ההוכחה
    עופר משה 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שאין שום קשר בין כישרון לבין להיות שחקן בהוליווד. גל גדות עלובת נפש שקיבלה כוכב בעיר מלאה הומלסים.
    סגור
  • 4.
    איזה עלוב בכיין המשעלי הזה
    ערן 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 4
    עלק כותב על עצמו בגוף שלישי. היא בטח בכלל לא יודעת מי אתה והצוות שלה הוא זה שחוסם אותך, ובצדק. כל הפוסטים שלך על כל מתנחל שנשרט ״גל גדול כבר הגיבה?״, ברמת פתטיות של ביביסט מנוזל. ומאקו, בחייאת, אם אתם כבר מעסיקים אותו, אתם לא יודעים שאסור להעלות אייטמים שלו בלי עריכה?
    סגור
  • 3.
    כולם מבינים שרצית לעשות לה מלכודת גם המקורות שלה (ל"ת)
    ביל - בי 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 2.
    צריכה להתבייש
    סימה 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    7 2
    תתחילי לפרגן למדינה
    סגור
  • 1.
    חחחח
    יצק 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 5
    גל גדות היא ענקית אז תפסיק לבלבל את המוח
    סגור
  • חחחח
    א.ש.ל 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה ענק בה מה? יאללה להיתלהלב מכל אחד שמגיע להוליווד מי ישמע? המקום הכי מסריח בעולם מקום שמלא באגו ואשליות מי ישמע? אריק איינשטיין ענק
    סגור