ויראלי

הזוכה ב-40 מיליון שקל בלוטו בווידוי מטורף: "לא סיפרתי לאשתי"

הזוכה בפרס הגדול בהגרלת הענק מבטיח: "אני מתכנן לספר לה כך – אשאל אותה בנונשלנטיות מה הדבר שהכי היתה רוצה בחיים, ומכיוון שאני יודע את התשובה, שהיא הייתה רוצה לצמצם את משרתה התובענית, אגיד לה בחיוך רחב: 'עכשיו הולכים להגשים את המשאלה שלך!'"
מערכת ice |  12
הזוכה בפרס הראשון (צילום מפעל הפיס)
בשעות הבוקר שלמחרת ההגרלה הגדולה של מפעל הפיס, הגיע לבית מפעל הפיס הזוכה הגדול בהגרלת הלוטו שהתקיימה ביום שלישי ה־20/06/2023, אשר גרף את הפרס הראשון בסך 40 מיליון שקל.
הזוכה המאושר הינו גבר בשנות ה־50 לחייו, נשוי ואב לילדים, מתגורר במרכז הארץ ובקרוב מאוד יחגוג את יום הולדתו. הזוכה הנרגש סיפר לאנשי מפעל הפיס:  "כבר חודשיים שאני ממלא טופס בכל הגרלה. אני מסמן בטופס מספר אחד בכל הטבלאות ומבקש שהלוטומט ישלים עבורי את המספרים. עד כה ה'שיטה' שלי לא ממש הוכיחה את עצמה, ובמוצ"ש האחרון, בזמן ששלחתי את הטופס קבלתי החלטה – שבמידה והמספר שבחרתי לא יוגרל, אני זונח לחלוטין את הרעיון ומחפש דרך אחרת".,

כשהתעורר הזוכה בבוקר יום רביעי, הוא גלש לאתר מפעל הפיס וגילה שהמספר הקבוע שבחר אכן עלה בהגרלה. הזוכה סיפר:  "באותו רגע בדקתי ידנית את הטופס, ודי מהר אני מתחיל להבין שאני הזוכה בפרס הגדול. הבן שלי, ישן בחדרו בבית. כרוח סערה נכנסתי אליו לחדר וצעקתי : 'זכינו!'. הבן, שלא ממש הבין מה אני רוצה ממנו בשעה כזאת, ענה לי: 'אבא, לא עכשיו!'. ואני חוזר על דבריי שוב ושוב, עד שהוא קלט שאני מתכוון לזכייה בלוטו. התגובה הראשונית שלו מלבד ההלם הייתה: 'אני לא יודע אם אני יותר מאושר או יותר מפחד כי מדובר בסכום מאוד גבוה'.  חיבקתי אותו חזק ואמרתי לו שהכסף לא יהפוך לנו את החיים ושלא ידאג".
"כמובן שהשמחה בבית הייתה גדולה מאוד", המשיך הזוכה וסיפר: "מכיוון שאשתי עדיין בעבודה, לא סיפרתי לה כלום ואני מחכה בקוצר רוח לספר לה כשתחזור הביתה. אני מתכנן לספר לה כך – אשאל אותה בנונשלנטיות מה הדבר שהכי היתה רוצה בחיים, ומכיוון שאני יודע את התשובה, שהיא הייתה רוצה לצמצם את משרתה התובענית, אגיד לה בחיוך רחב: 'עכשיו הולכים להגשים את המשאלה שלך!'".
"זה היה בוקר מהסרטים", סיפר הזוכה: "בזמן שאני והבן שלי נוסעים לבית מפעל הפיס, הוא אומר לי: 'אבא, באתרי החדשות כבר הודיעו שיש זוכה בפרס הראשון בלוטו שעדיין לא הגיע לפדות את הפרס'. מכיוון שכבר ידענו וכבר היינו שנינו בדרכנו, התחלנו לצחוק בקול גדול ואמרנו לעצמנו 'סבלנות! חכו עוד כמה דקות! אנחנו מגיעים!'.
"אני נוהג לקרוא באדיקות את סיפורי הזכייה בלוטו, וכשהייתי משתעשע עד כה במחשבה: 'מה הייתי עושה אם הייתי זוכה?' תמיד הגעתי לאותה מסקנה – שהיא לעזור לילדים לרכוש נכס, ושיוכלו להגשים את עצמם איך שרק ירצו. אשתי ואני, מאוד מחושבים כלכלית, וכל חיינו התנהלנו נכון. אנחנו מאוד מרוצים ממה שהשגנו עד כה, ולא מרגיש שמשהו מהותי ישתנה בזכות הזכייה. מה שכן, הקיץ נצא כל המשפחה לטיול גדול ומפנק בחו"ל, משהו שהרבה שנים רצינו לעשות ועד כה לא יצא. עכשיו אין יותר תירוצים!".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    לדעתי כל הכתבות זה מהסדרה של ערוץ 11 .דימיון מודרך
    שלמה 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסוף הסיפור מה יהיה !!!אחרת איך לאתר הזה יש כל הזמן מידע מלא שזכו בלוטו
    סגור
  • 10.
    לא סיפר לאששתו אבל מספר לכולנו (ל"ת)
    זוכה בדוי 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    עזוב עזוב צא מהסרט הם יתנו מתנות רק לסוכנים שלהם
    מולוגוטה 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על הבוקר צ'אנס 3 אסים עשר בום.שלושים אלף מי ?סוכן הפיס כמובן איך לא. הולך עוד תחנה בום בעל התחנה 20 אלף לקח .והאמת אסור להם לשלוח אני חושב או שכן אבל יש בינהם סודות בדיוק כמו עם המנויים אז לאשתך אתה רוצה לספר חחחחח
    סגור
  • 8.
    מזל טוב
    ש 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה יופי תהנו ותבלו והכי חשוב לשמור על שפיות ושלום בבית בקרוב אצלי
    סגור
  • 7.
    גם אני לא מספר לה באיזה חובות אני מהמפעל הזה
    4040 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה אתם משקרים אותנו למההה
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    איכס איזה קנאים יש פה מה כואב לכם לכו תחפשו לכם חיים
    ללא שם 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איכס איזה קנאים יש פה מה כואב לכם לכו איכס איזה קנאים יש פה תחפשו לכם חיים אז מה הבן אדם זכה ב 40 מיליון שיהיה לו ולמשפחתו בהצלחה ושיהנו מהכסף כי חיים רק פעם אחת
    סגור
  • 5.
    מפעל הפייס, השקרים,
    אייל אורי 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד סיפורי פוגי,ים של המצאות.
    סגור
  • 4.
    אנחנו נמרר לך תחיים (ל"ת)
    אמירוס 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עם שם כמו שלך אתה יכול למרר רק בבכי אמירוס (ל"ת)
    zsdv 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    פששש, איזה וידוי מטורף לרגע חשבתי שהזוכה הולך לתרום לב (ל"ת)
    זאחוט 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    שטיפת מוח של מפעל ההפיס ואתר אייס(בנק הפועלים)
    ארנון לינד 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שטיפת מוח של מפעל ההפיס ואתר אייס(בנק הפועלים)
    סגור
  • 1.
    שקרן .זה לא ערוץ 11 והסדרה תכף נגמרת
    מ6 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עזוב עזוב. תשלח צ'אנס יותר טוב. יש שם זכיות של 2 מיליון כל הגרלה פעם ב מישהו עושה קופה. ממליץ לך לא להיחשף לשקרים של עצמך כי אתה נחשב מערכת של אוקי מוקי תוכי 40 מיליון אה. אההה
    סגור