ויראלי

משפחת סימפסון כבר ידעה: האם הסדרה חזתה את "צוללת הטיטאניק"?

בפרק ששודר ב-2006, הומר סימפסון יורד עם צוללת לחקור ספינה ענקית מלאה באוצר, כאשר הוא פתאום נתקע ומתעלף בגלל חוסר בחמצן
מערכת ice | 
משפחת סימפסון (צילום ויקיפדיה)
נראה ששוב "משפחת סימפסון" חזתה את העתיד. בעבר, תוכנית האנימציה ניבאה לכאורה אירועים היסטוריים, כמו התמודדותו לנשיאות ארצות הברית של דונלד טראמפ, מותה של המלכה אליזבת השנייה ותקיפת מגדלי התאומים ה-11 לספטמבר.
הפעם, ייתכן שהתוכנית ניבאה את היעלמותה של הצוללת OceanGate בזמן שחקרה את חורבות הספינה הטיטאניק.
 
הפרק שודר במקור בשנת 2006, וכולל את אביו האבוד של הומר סימפסון, מייסון פיירבנקס, נואם נאום די מצמרר לפני שהוא נכנס מתחת לים עם בנו. "היום אני מתמלא בשמחה. מחפש אוצר עם בני האבוד. החלום שלי עבור כל אחד מכם הוא שתמצאו את האושר שאני מרגיש היום", הכריז פיירבנקס.
לאחר שחקר קצת, הצמד נתקל בשרידי ספינה ענקית מלאה עד אפס מקום באוצר. סימפסון, לאחר שהתקשר לחבריו לספר להם על הממצא, מצליח לתקוע את הצוללת בתוך שונית אלמוגים. 
 
כאשר הוא נכנס לפאניקה, סימפסון מנסה להשתחרר כאשר פתאום אזהרת "חמצן נמוך" מתחיל להבהב והוא נרדם. למרבה המזל, לסיפור הזה יש סוף טוב כשהוא מתעורר שלושה ימים לאחר מכן מוקף במשפחתו.
הקליפ שעלה לאחרונה מחדש גרם לגלים של הלם ויראה בטוויטר.
"לפני שאני עושה משהו מסוכן, אוודא ש'משפחת סימפסון' עוד לא עשו ממנו פרק, כי איך הם חזו את תקרית הצוללת #Titanic", צייץ מישהו. "צריך לחקור את כותבי סימפסון כי זה מטורף", התבדח צייצן אחר.
"אני לא יודע מה מפתיע אותם מהצוללת האבודה באוקיינוס האטלנטי שירדה לראות את שרידי הטיטאניק, הסימפסונים כבר הזהירו אותנו", צייץ אדם נוסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה