ויראלי

אופירה אסייג משתוללת מעצבים: "בושה, הלם, לא קרה דבר כזה"

אסייג העלתה סטורי מחדשות 12 בו דווח על סיום שנת הלימודים בתיכונים וחטיבות הביניים: "בושה!! תלמידות ותלמידים למדו, התרגשו, השקיעו, נבחנו, בסוף? אין תעודות ואין ציונים. ה-ל-ם. תבדקו, לא קרה דבר כזה באף מקום בעולם"
מערכת ice |  1
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אופירה אסייג, מנחת הטלוויזיה ואשת התקשורת, העלתה הבוקר (שלישי) סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא העבירה ביקורת קשה על הממשלה ועל מערכת החינוך בעקבת הנזק שנגרם לתלמידי התיכון וחטיבות הביניים
אסייג העלתה סטורי מחדשות 12 בו דווח על סיום שנת הלימודים בתיכונים וחטיבות הביניים: "בושה!! תלמידות ותלמידים למדו, התרגשו, השקיעו, נבחנו, בסוף? אין תעודות ואין ציונים. ה-ל-ם. תבדקו, לא קרה דבר כזה באף מקום בעולם".
רק השבוע היא תקפה בחריפות חברת כנסת ממפלגת הליכוד, וממש לא בפעם הראשונה, כשעקצה את חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן. בסטורי שהעלתה התייחסה אסייג לאמירות הקשות של גלית דיסטל אטבריאן, שתקפה את השרה גילה גמליאל במהלך ישיבת הממשלה הבוקר, בה אמרה בין היתר לגמליאל כי "את מפגרת, תקפצי לי. אף אחד בליכוד לא אוהב אותך". אל הסטורי שהעלתה הוסיפה אסייג אימוג'י מקיא וכתבה: "וואו גלית דיסטל מגלה לנו שפה חדשה בהסברה העולמית. אין ספק רמה גבוהה". 
כזכור, הבוקר בישיבת הממשלה היה עימות קשה בין השתיים. מי שדאגה לתעד את האירוע היא אחת המעורבות בוויכוח הסוער: "גילה גמליאל הגיעה באיחור לישיבת הממשלה, כרגיל", ציינה דיסטל-אטבריאן: "ואז התחילה לצעוק ולצרוח על כולם כי כולנו חדלי אישים ורק לה הפתרונות. כרגיל. וניסתה לערער וליצור מתח בין ראשי הקואליציה. כרגיל. ופוצצה את הישיבה בדיוק כפי שפוצצה את ישיבת הסיעה בשבוע שעבר בצרחות וטריקת דלת דרמטית".

"כשאמרתי לה (לא בצרחות אבל בהחלט בקול רם) שהיא אבן בנעל של הקואליציה ושההתנהלות שלה פאתטית, היא פתאום התחילה לצרוח שאני מקללת אותה ואף לתדרך כתבים כיד הדמיון הטובה עליה. אז כן, אני עומדת מאחורי כל מילה שאמרתי: גילה גמליאל היא אבן בנעל של הקואליציה וההתנהלות שלה מביכה (ומדאיגה) בלשון המעטה". הטיחה דיסטל בגמליאל. 
השרה גמליאל השיבה: "שרת ההסברה אומרת לי תקפצי לי", בתגובה ענתה דיסטל-אטבריאן: "תפסיקי עם השקרים. תסתמי מפגרת". העימות נמשך, כשגמליאל ענתה: "היא אמרה לי תסתמי מפגרת, את שרה פתטית". דיסטל-אטבריאן עקצה בתגובה: "את לא מבינה שאף אחד לא סובל אותך. את נאחזת בציפורניים". בנקודת זמן זו השתרבבה לוויכוח הסוער השרה מאי גולן שתקפה את גמליאל: "תתביישי לך הצבעת בעד חוק של האופוזיציה ואת פוגעת בחוק שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אופירה אסייג
    MASONY 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די כבר ! כל יום אתם מראים לנו את ההגיגים של הדבר המנותח הזה ! מה , אינכם שמים לב לתגובות רוב הקוראים הנעות בין גועל נפש דרך רחמים ועד חוסר איכפתיות ממנה ? מדוע צריכות הדיעות שלה לעניין אותנו ? האדרתם אותה כאילו והייתה מלכת הולנד ! אך באמת - מי ומה היא בכלל ?
    סגור