ויראלי

יהודה פוליקר ועופר נסים בשיתוף פעולה מטורף לכבוד חודש הגאווה

לרגל חודש הגאווה, יהודה פוליקר ועופר נסים יוצאים בשיתוף פעולה נדיר וראשוני מסוגו, ויוציאו שיר חדש אותו יבצעו יחד על הבמה בפארק הירקון עם שיר חדש ומיוחד
מערכת ice | 
יהודה פוליקר (צילום פלאש 90)
הגעת חודש יוני מבשר את תחילת אירועי הגאווה בכל רחבי מדינת ישראל. כחלק מהם, יתקיימו בעוד יומיים (שבת) בפארק הירקון שבתל אביב אירועי גאווה, במסגרתם יהיו מספר הופעות מעניינות במיוחד. 
אחת מהן, תביא לקהל שיתוף פעולה ראשוני ויוצא דופן בין עופר נסים, שיבצעו יחד שיר לכבוד חודש הגאווה במסיבה המסורתית של עופר נסים, שתחתום את שבוע הגאווה כאמור בפארק הירקון.
נוסף על כך, השנה העיר רמת-גן, שנמצאת בחוד החנית של העשייה למען הקהילה הגאה, ואף זכתה לאחרונה במקום השני במדד הגאה של הרשויות המקומיות, תציין את אירועי הגאווה בסימן חגיגות המאה לעיר ובסימן 100% סובלנות לכל אדם באשר הוא אדם, ולחברי הקהילה בפרט. רמת גן חרטה על דגלה אפס סובלנות לגילויי להט"בפוביה כלפי חברי הקהילה הגאה בעיר, ופועלת רבות בנושא.
שבוע הגאווה יהיה גדוש ורווי באירועים מגוונים בכל רחבי העיר. החל ממסיבת בריכה עבור בני הנוער וצעירי הקהילה, דרך סיור לילה בספארי למשפחות גאות עם ילדיהם ויסתיים באירוע שיא - אירוע הגאווה המרכזי במתחם הבורסה בו יופיעו  שרית חדד, סטטיק (לירז רוסו), הראל סקעת, ושחר טבוך. את האירוע תנחה ירדן ג׳רבי וצפויות הופעות דיג׳יי והפתעות נוספות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה