ויראלי

רוד סטיוארט מוכר את האחוזה שלו תמורת 70 מיליון דולר

רוד סטיוארט, אחד הזמרים הגדולים בהיסטוריה, החליט לעשות שינוי משמעותי בחייו ולמכור את האחוזה המטורפת שלו בבוורלי הילס שבארצות הברית תמורת סכום דמיוני של 70 מיליון דולר
מערכת ice | 
האחוזה של רוד סטיוארט (צילום Ryan Lahiff)
רוד סטיוארט, אחד הזמרים הגדולים בהיסטוריה, החליט לעשות שינוי משמעותי בחייו ולמכור את האחוזה המטורפת שלו בבוורלי הילס שבארצות הברית תמורת סכום דמיוני של 70 מיליון דולר. 
אז מה כוללת האחוזה המטורפת של הרוקר הסקוטי האגדי בן ה-78. ובכן, באחוזה ישנם 9 חדרי שינה, 14 חדרי שירותים, חדר כושר, בר ענק ועוד. נוסף על כך, ישנו בית הארחה "צנוע" הכולל בתוכו שלוש קומות, ארבעה חדרי שינה וחמישה חדרי שירותים. האחוזה, שנבנתה בשנות ה-90, תוכננה ונבנתה במיוחד עבור סטיוארט באמצעות אדריכל העל ריצ'רד לנדרי.
סטיוארט הוא ממש לא הסלב היחיד שמוכר את האחוזה שלו בבוורלי הילס לאחרונה. לפני מספר חודשים, השחקן האדיר מארק וולברג מכר את ביתו באזור בוורלי הילס תמורת 55 מיליון דולר. בתחילה, השחקן דרש עבור הנכס היוקרתי 87.5 מיליון דולר כאשר העמיד אותו למכירה בחודש אפריל 2022.
לאחר כישלון במכירתו, המחיר ירד ל-79.5 מיליון דולר בנובמבר האחרון, אך כעת התפשר על סכום נמוך משמעותית. כעת, מעניין יהיה לראות אם סטיוארט יצליח למכור את האחוזה שלו, או בדומה לוולברג יצטרך להוריד את המחיר משמעותית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה