ויראלי

נועה קירל מרגשת: זה מה שעשתה למען ילדים חולי סרטן

נועה קירל טסה לארצות הברית כדי לקדם את הקריירה הבינלאומית שלה, ונפגשה בנתב"ג עם ילדים חולי סרטן מעמותת "רחשי לב" ושימחה אותם מאוד
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום יוטיוב/ reshettv)
נועה קירל, כוכבת הפופ הישראלית שייצגה לאחרונה את ישראל באיירוויזיון 2023 שנערך בליברפול, אנגליה, שם הגיעה עד למקום השלישי והמכובד, היא ללא ספק אחת הזמרות המצליחות ביותר בישראל.
בין כל ההופעות, הצילומים, הקמפיינים, הלימודים והקריירה הכל כך עמוסה שלה, קירל היא אחת האמניות שעושות הכי הרבה למען הקהילה והמעריצים שלה, כאשר היא כל פעם מצליחה לרגש אותנו מחדש.
אתמול (שלישי) נועה קירל, שמכוונת בכל הכוח לשוק העולמי גם ורוצה לפרוץ גם מעבר לים, טסה לארצות הברית כדי לקדם את הקריירה הבינלאומית שלה. בזמן שהגיעה לנתב"ג, נועה קירל נפגשה במקרה עם עם ילדים חולי סרטן מעמותת "רחשי לב", שטסו גם הם לארצות הברית לצורך מחנה קיץ. קירל הצטלמה עם הילדים, צחקה איתם ובעיקר גרמה להם לשמוח כל כך. כך על פי דיווח ב"ערב טוב עם גיא פינס".
כזכור, לאחרונה נודע כי נציגיה של הזמרת בודקים אפשרות שתופיע במדיסון סקוור גרדן בהמשך השנה. 'המכה של הכדורסל' הוא אחד מאולמות הספורט והתרבות החשובים והמרהיבים בעולם וייתכן שייעשה ניסיון למכור כרטיסים ל-22 אלף צופים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה