ויראלי

נועה קירל בהפתעה ענקית: לא תאמינו עם מי תופיע בישראל

נועה קירל מתכננת עוד מופע ענק בפארק הירקון בספטמבר הקרוב, זאת לאחר ההצלחה הגדולה של המופע הקודם, ובסביבתה מעוניינים מאוד להביא את קארייה, נציג פינלנד באירוויזיון שהגיע למקום השני. אז למתי כל הטוב הזה מתוכנן? 
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
נועה קירל, כוכבת הפופ הישראלית שייצגה אותנו לאחרונה באירוויזיון 2023 בליברפול, בו זכתה שבדיה, כאשר קירל הגיעה למקום השלישי והמכובד, מתכננת שוב הופעה ענקית בפארק הירקון בתל אביב, זאת לאחר ההצלחה הענקית של המופע הקודם של הזמרת הצעירה בשנה שעברה בישראל.
ההופעה של קירל צפויה להיות ב-17 או ב-21 לספטמבר, ועל פי דיווח ב-YNET, עדיין אין הכרזה רשמית על המופע הענק של הכוכבת הצעירה רק בשל אילוצים טכניים, כאשר כבר בקרוב היא צפויה להכריז על התאריך הרשמי של המופע.
על פי הדיווח, אחת הסוגיות שמעסיקה את קירל הימים אלו היא מי יהיו האורחים שלה במופע. מי שסיים במקום השני באירוויזיון היה הזמר הפיני הנהדר קארייה, עם השיר הנפלא שלו צ'ה צ'ה צ'ה. כעת דווח כי בסביבתה של קירל מאוד היו רוצים להביא את קארייה ארצה, שיהיה אחד מהאורחים של קירל במופע הענק שמתוכנן בפארק הירקון בין אמצע לחודש ספטמבר. מדובר בבשורה ענקית לחובבי האירוויזיון בישראל, שיזכו לראות מקרוב את הכוכבים הגדולים של התחרות האחרונה בבריטניה (מבלי להעליב את לורין כמובן).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה