תרבות ופנאי

נועה קירל מכינה הפתעת ענק: כוכבת האירוויזיון תתארח בפארק הירקון?

בעוד שהכוכבת הישראלית מתכננת הופעה נוספת בפארק הירקון הגדול ב-21.9 או ארבעה ימים לפני כן, עם ניסיון למכור 50-60 אלף כרטיסים, אלסנדרה שזכתה במקום החמישי כנציגת נורווגיה, עשויה להתארח וקיימים מגעים בין הצדדים להביאה
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום shutterstock, יוטיוב/ כאן 11 - תאגיד השידור הישראלי)
על אף שעמדה כבר על במות גדולות, הופיעה על המסכים בטיימס סקוור, כיכבה בקליפים ולקחה חלק בשורה של פרסומות ואפילו ייצגה את ישראל באירוויזיון 2023, נועה קירל חוזרת אל פארק הירקון שנה אחרי שכבשה אותו והפכה לזמרת הצעירה ביותר שמופיעה בו וכבר יש הפתעה אחת בקנה.
התכנון כעת הוא שהזמרת תופיע בפעם השנייה ב-21 בספטמבר, או ב-17.9 עם עדיפות לתאריך המאוחר ביניהם, ממש בעוד קצת פחות מ-4 חודשים, וזמן קצר אחרי שהביאה לישראל את המקום השלישי המכובד באירוויזיון. אך לשם השוואה, הפעם ההופעה תיערך בפארק הירקון הגדול שיכול להכיל 50-60 אלף צופים. אבל זה לא הכול, אלסנדרה שייצגה את נורווגיה באירוויזיון 2023 וסיימה במקום החמישי נמצאת במגעים להתארח.
קירל עלתה להופעה הגדולה בחייה מול לא פחות מ-33 אלף מעריצים נלהבים שמילאו את הפארק מקצה אל קצה. במהלך אחד השירים ששרה, קירל החלה לפרוץ בבכי ובזמן שעיניה התמלאו בדמעות היא המשיכה לשיר כמו מקצוענית על. האם תצליח למכור כמות כרטיסים כפולה? המטרה היא לנסות להתחיל במכירת הכרטיסים כבר בימים הקרובים.
 
כזכור, זאת ממש לא הפעם הראשונה שקירל בוכה על אותה במה. לקראת ההופעה הראשונה בירקון היא התייצבה לחזרות וראתה לראשונה מקרוב את במת הענק עליה הופיעה לעיני הקהל. ב-TMI הציגו את התיעוד של הסטייליסט שלה, איתי בצלאלי, שצילם את רגע ההגעה והתגובה שלה לנוכח הבמה הענקית. ההתרגשות הייתה גדולה מאוד וגם הדמעות לא יכולות היו שלא לזלוג.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה