ויראלי

בת הזוג של רונאלדו מסעירה את הרשת: זה מה שפרסמה

בת הזוג של הכדורגלן של כריסטיאנו רונאלדו ממשיכה להטריף את הרשתות. אמש העלתה אשת העסקים בצמיחה תיעוד של שיעור פרטי שקיבלה בטוורקינג והוא לא בדיוק התקבל היטב בקרב רבים מהעוקבים שלה שטענו כי מדובר במעשה לא מכבוד ביחס למעמדה בתור אם ובת זוג
מערכת ice |  2
כריסטיאנו רונאלדו ובת זוגתו ג'ורג'יניה רודריגז (צילום אינסטגרם/ ג'ורג'יניה רודריגז)
בת הזוג של הכדורגלן של כריסטיאנו רונאלדו ממשיכה להטריף את הרשתות. אמש העלתה אשת העסקים בצמיחה תיעוד של שיעור פרטי שקיבלה בטוורקינג והוא לא בדיוק התקבל היטב בקרב רבים מהעוקבים שלה שטענו כי מדובר במעשה לא מכבוד ביחס למעמדה בתור אם ובת זוג.
 
רודריגז שיתפה עם 50 מיליון העוקבים שלה שקיבלה שיעור פרטי בריקוד המסובך מהמומחה ג'ק גומז, אך כבר על זה היא מקבלת ביקורת. רבים מהעוקבים תהו מדוע היא לא צולחת את התנועות אף שלה רקע בתור רקדנית בלט. 

כמו כן, מרבית הביקורות שספגה היו כמובן על העובדה שהיא רקדה עם חזייה ועל כך שמדובר בריקוד שיכול להיחשב כבוטה, ולכן בחרו לכתוב שעליה להתבייש בכך, היות שהיא גם אימא ובת זוג לאחד הכדורגלנים המפורסמים בעולם.

לצד זאת, לאחרונה התעוררו שמועות רבות על כך שרודריגז ורונאלדו לכאורה נמצאים במשבר זוגיות ולקראת פרידה. לפי הדיווחים המשבר נוצר לאחר הקשיים של רונאלדו בקבוצתו הקודמת באנגליה ובמונדיאל. בניגוד לשמועות הכדורגלן העלה פוסט דביק לעמודי הרשתות החברתיות שלו שמבהיר שהדיווח רחוק מלהיות נכון - לפחות למראית העין.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה ישבן קיבלה
    בני 05/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בטח רונלדו חוגג מאחור
    סגור
  • 1.
    סתמו כבר יא קנאים
    קנאים 05/2023/17
    הגב לתגובה זו
    4 2
    היא פצצת על
    סגור