ויראלי

אילנית לוי סובלת: "אני חווה פחד מוות"

בצל הלחימה בדרום, המגישה האהובה של קשת 12 כתבה: "תשמרו על עצמכם בבקשה, אני לא עם המשפחה שלי וחווה פחד מוות, חושבת רק על ההורים בדרום, איך אפשר לעבור את זה כדרך קבע, הלב שלי איתכם", כשהיא מוסיפה גם אימוג'י של לב שבור, ומה איחלה בתה אלין?
מערכת ice |  3
אילנית לוי (צילום שי הנסב)
המצב בדרום מצליח להטריד לא רק את התושבים החיים תחת איום הטילים, אלא גם את הסלבס שקצת יותר רחוקים מאזור הסכנה. משפחת לוי, אילנית ובתה אלין, כמו גם האבא והגרוש אייל גולן הביעו מסרים של תקווה ושלחו חיזוקים למי שנמצאים בלב הסכנה.
אילנית לוי כתבה: "תשמרו על עצמכם בבקשה, אני לא עם המשפחה שלי וחווה פחד מוות, חושבת רק על ההורים בדרום, איך אפשר לעבור את זה כדרך קבע, הלב שלי איתכם", כשהיא מוסיפה גם אימוג'י של לב שבור.

בתה הקטנה, אלין גולן, העלתה גם היא מסר קצר בסטורי על המבצע וכתבה: "אהובים שלי, תהיו זהירים. תשמרו על עצמכם ותהיו קשובים להתרעות, השם ישמור על חיילי צה"ל ועל כולנו. עם ישראל חי!".
גם הגרוש המפורסם, אייל גולן, כתב: "קהל יקר שלי, עם ישראל שלי, אנחנו נמצאים בימים קשים תחת מתקפה, אבל בואו נזכור שעם ישראל הוא עם בלתי מנוצח! בבקשה תשמרו על עצמכם, תשמרו על ההנחיות, ובעזרת בורא עולם נעבור את הימים האלה בריאים ושלמים. מחזק את כוחות הביטחון ואת החיילים שלנו ומתפלל שיחזרו הביתה בשלום".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי שמאמין
    רפאל 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהודי מפחד תמיד מהכל כי הוא כאן בזמן שאול וקצר לתיקון נשמה שהיא תיקון כל העולם וכל רגע קטן זה עולם ומלואו , הפחד שלנו זה הדלק שלנו כי פחד הוא כאב לא פתור ולא ברור ועם ישראל כואב תמיד..
    סגור
  • 1.
    אילמית לוי
    חח 05/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל אחד עומר ליבי אתכם. עם לעזור אתם לא יכולים. אז תישתקו. מרייה קדושה
    סגור
  • אילנית לוי
    טובה 05/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התוכנית של ביום שישי להיה אם ריטניג 0 כדי שתחפשי שותפה חדשה
    סגור