ויראלי

מנחת "האח הגדול" מסתבכת: מדוע הוזמנה משטרה לביתה?

לירון ויצמן, מנחת "האח הגדול", חגגה את יום הולדתה ה-39 במסיבה פרטית עם שלל סלבס כשבשעת לילה מאוחרת משטרה הוזמנה לדירתה בעקבות הרעש
מערכת ice |  1
לירון ויצמן (צילום אדוה אלמקייס)
לירון ויצמן, מנחת "האח הגדול", חגגה בסוף השבוע האחרון את יום הולדתה ה-39 בביתה, כשבאירוע לקחו חלק סלבס רבים ביניהם גם רותם סלע, נלי תגר, ויעל גולדמן, שהעלו תיעודים מהמסיבה החגיגית של ויצמן.
אבל מסתבר מי שפחות אהבו את החגיגות של לירון ויצמן הם השכנים שלה, שככל הנראה הרעש הגדול שיצא מהדירה שלה גרם להם להזמין לה משטרה. רותם סלע העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא תיעדה את ניידת המשטרה מתחת לביתה של לירון ויצמן וכתבה: "אוקיי, אז אהה נגמר", והוסיפה לסיום: "היה כיף".
בבוקר שלמחרת המסיבה, ויצמן העלתה לחשבונה סדרת סטוריז שבהם ביקשה לפרגן לעוסקים במלאכה, בעלי המקצוע שאותם הזמינה. היא גם התייחסה לתמונה שהעלתה סלע עם הניידת שהוזמנה לביתה, והוסיפה בקריצה: "זה אגב, לא חשפן". 
עוד קודם לכן, רותם סלע העלתה סטורי מתוך המעלית בבניין שבו היא מתגוררת שבו כתבה "בדרך, בובה", ותייגה את ויצמן. את הסטורי הבא צילמה סלע מתוך ביתה של ויצמן, ותיעדה שלושה משקאות אלכוהוליים שאותם בחרה לשתות. "נתחיל בגם וגם וגם, ומשם נתקדם. אעדכן". אז נראה שזה בהחלט התקדם בהמשך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבורה של חצופות. מותר להן הכל. הם במחנה הנכון. (ל"ת)
    אשכנזי חילוני ימני 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור