ויראלי

כוכבת "הבוזגלוס" בדרמה ענקית: "הגוף כואב מהלחץ, אני רועדת"

מירן בוזגלו, כוכבת הבוזגלוס ואשתו של הכוכב מאור בוזגלו, נקלעה לדרמה ענקית במיוחד, זאת לאחר שאחיה נלכד בשיטפונות בערבה ושיתפה מרעי האימה: "בחיים לא הרגשתי כמו אתמול. הגוף שלי כאב מהלחץ. התחילו לי רעידות, לא עזבתי את הטלפון לשנייה
מערכת ice |  2
הבוזגלוס (צילום אור גפן)
מירן בוזגלו, כוכבת הבוזגלוס ואשתו של הכוכב מאור בוזגלו, נקלעה לדרמה ענקית במיוחד, זאת לאחר שאחיה נלכד בשיטפונות בערבה. "אי אפשר לחזור אחורה, אי אפשר לנסוע קדימה. חושך, רוחות ושטפונות", כתב אחיה של מירן בהודעה, שהכניסה אותה לפאניקה מוחלטת, זאת לאחר שהיה לו רק וי אחד בוואטסאפ.
בוזגלו העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא שיתפה מרגעי האימה: "בחיים לא הרגשתי כמו אתמול. הגוף שלי כאב מהלחץ. התחילו לי רעידות, לא עזבתי את הטלפון לשנייה וביקשתי ממיילי וריי (הילדים הגדולים שלה) להיות עם שיין ולאיו כי לא יכולתי לתפקד".
בהמשך, חשפה כי הוא חולץ: "הלב שלי היה על 200. אח שלי הגיע הביתה ב-2:30ֶ לפנות בוקר אחרי שיצא מאילת בשש. אני מקווה שנשמע בשורות טובות לגבי כולם. תודה לכם שעזרתם לי, התפללתם. תודה". בסופו של דבר הדרמה הענקית הסתיימה בטוב. כוחות הביטחון הודיעו כי חילצו כ-60 אנשים שנקלעו לשיטפונות, כאשר שלושה אנשים נעדרו. בהמשך, אחת הנעדרות חולצה בשלום, כאשר שניים נוספים עדיין נעדרים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מירן
    שקד 04/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למירן יש כוס מטוס
    סגור
  • 1.
    בנוגע למאור בוזגלו, בעלה של מירן
    לוי 04/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היכן אתם הייתם שכמאור בוזגלו רק בחוטיני? חפשו בגוגל מאור בוזגלו חוטיני... בכל אופן, במשך שנים רבות כדורגלנים אשר שיחקו עם מאור בוזגלו באותן קבוצות וחלקו איתו את אותם חדרי הלבשה נהגו לספר כי למאור בוזגלו יש ישבן לוהט ושווה בטירוף כלשונם. כעת, אחרי שמאור בוזגלו רץ בחוטיני וחשף ישבן לתפארת מדינת ישראל, כעת הוכח שמי שטענו את אשר טענו גם צדקו - למאור אכן יש ישבן לוהט ושווה בטירוף
    סגור