ויראלי

בדרך לפיוס? רה"מ נתניהו ייפגש עם ביידן בבית הלבן

 גורם אמריקאי טען שראש הממשלה בנימין נתניהו, צפוי לבקר בוושינגטון עד סוף החודש הנוכחי, זאת למרות ההצהרות של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, שלא יזמין בקרוב את נתניהו לבית הלבן
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו, ג'ו ביידן (צילום shutterstock, פלאש 90/ אריק מרמור, אריה לייב אברמס)
אחרי שג'ו ביידן, נשיא ארצות הברית, טען כי לא יזמין את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, לבית הלבן בוושינגטון בקרוב, ארצות הברית אמנם כבר הספיקה להוציא הודעה הבהרה בנושא, אך המתיחות בין המדינות עלתה שלב.
אמש (שני) דווח  בערוץ החדשות הבריטי "סקיי ניוז", כי גורם אמריקאי טען שראש הממשלה בנימין נתניהו, צפוי לבקר בוושינגטון עד סוף החודש הנוכחי. כזכור, מלבד האמירה שלו שלא יזמין את נתניהו לבית הלבן בקרוב,  הנשיא ביידן הבהיר בפומבי כי הציפייה שלו היא שנתניהו ייסוג מתוכניתו להחלשת מערכת המשפט, כאשר נראה שהוא מתחיל לאבד סבלנות מהמצב בארץ.
בתגובה לדבריו של ביידן, נתניהו טען כי הברית בין ישראל לבין ארצות הברית "בלתי-ניתנת לערעור" למרות המחלוקות ביניהן. "לארצות הברית ולישראל היו מפעם לפעם מחלוקות, אבל אני רוצה להבטיח לכם שהברית בין הדמוקרטיה הגדולה בעולם לבין הדמוקרטיה החזקה בלב המזרח התיכון - ישראל - בלתי ניתנת לערעור. שום דבר לא יכול לשנות זאת", אמר בנאום בווידאו שנשא בפסגת הדמוקרטיות של הבית הלבן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חולה
    אשריקו 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לביידן יש מחלת השמאל הישראלי.פשוט שנאת חינם לביבי מנהיג הימין הבלתי מעורר.בידן חשב שביבי התחנן כמו בנט.אבל ביידן מכיר את ביבי.והוא יתכנן שביבי יבוא לאמריקה .
    סגור
  • 1.
    די.
    יצחק 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי, בשביל תמונה ביחד? או אולי הפוך, ביביהו משת"פ אבל משחק אותה בהפוך על הפוכ? ביבי מוכר הבנקים, מגן המונופולים, מורח אותנו מרוח ושוב. הביתה. לא תבחר יותר!!
    סגור