ויראלי

מתמודדי הישרדות זועמים על ההפקה: "קיבלה יחס מועדף בגמר"

מתמודדי הישרדות טענו לחוסר שוויון מצד ההפקה, שכן לטענתם מאיה קיי קיבלה חדר פרטי משלה, בזמן ששאר השורדים היו בחדר משלהם. למרות זאת, מבירור קצת עולה כי הם טועים ובגדול
מערכת ice |  4
הישרדות (צילום מסך רשת 13)
העונה האחרונה של הישרדות ברשת 13 הסתיימה לה לפני כשבוע וחצי עם הזכייה של אלית מוסיאוף במקום הראשון, כאשר במהלך העונה התרחשו לא מעט דרמות בין הפקת התוכנית לחלק מהמתמודדים, ונראה כי זה עוד רחוק מלהסתיים, למרות שהעונה כאמור הגיעה לסיומה.
על פי פרסום ראשון היום (שני) של TMI, נודע כי השורדים הוזמנו כבר משעות הבוקר של הגמר הגדול להיכל בחולון, שם צולם הגמר, שם הם בילו בחזרות לקראת הצילומים וגם לטובת הכנת האיפור והשיער לקראת הגמר. הזעם של השורדים מגיע על ההפקה בעקבות הטענה כי המתמודדת מאיה קיי, שזכתה בתואר אהובת הקהל, קיבלה חדר פרטי משלה בניגוד לשאר המתמודדים.
המתמודדים טענו לחוסר שוויון מוחלט מצד ההפקה, אך מבדיקה שנערכה ב-TMI עולה כי אין כל שחר לטענות של השורדים נגד ההפקה, כאשר נודע כי קיי י לא קיבלה חדר בנפרד משלה, אלא בילתה את רוב היום בחדר פרטי שקיבלה חברתה הזמרת אנה זק, שהופיעה בערב הגמר. השורדים כאמור טענו כי מדובר בחדר שקיבלה קיי, אבל מדובר בחדר האומן של אנה זק, וקיי העדיפה להעביר את השעות הרבות במתחם בחדר עם זק חברתה הטובה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תקשיבו אתם
    נדב 04/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קנאים
    סגור
  • 2.
    פאקצה עלובה. מי ליהק אותה בכלל?!? (ל"ת)
    יעל 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • 1.
    לא מגיע לה חביבת. קהל
    תמי 04/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 7
    ה יא הגיעה עם חצי מיליון עוקבים, ברור שהיא תזכה
    סגור
  • מאיה קיי מתוקה ואמיתית (ל"ת)
    ישראלית 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור