ויראלי

"שילמנו 1,200 דולר על זה?!": הכלה שנכנסה בצלם החתונה

ברוק קוביי, בת 23 מנאשוויל, טנסי, סיפרה שהצלם גבה ממנה יותר מ-1,000 דולר על סרט עם תמונות מטושטשות, צילום לא יציב ואפקטים מיושנים

מערכת ice | 
חתונה (צילום freepik)
ברוק קוביי, בת 23 מנאשוויל, מדינת טנסי, הפכה לוויראלית בימים האחרונים אחרי שחשפה בטיקטוק כיצד לטענתה צלם הרס את צילומי החתונה שלה.
"הצלם אמר לי שזה באיכות 4K. אין בזה אפילו 400 פיקסלים. הוא אמר לי שהוא היה אמור לגבות ממני 4,000 דולר ושזאת העבודה הכי טובה שהוא עשה אי פעם. הוא אמר שלקח לו 30 שעות לערוך את זה. אני בסך הכל רוצה לדעת אם אני משוגעת ומה אתם חושבים", אמרה קוביי בסרטון שעד כה גרף יותר מ-1.8 מיליון צפיות.

בסקירה בת 4 דקות, קוביי פירטה את כל מה שלא בסדר בסרט החתונה. בין התלונות: צילום לא יציב, אפקטים מיוחדים שגורמים לשושבינות "להיעלם כמו רוחות רפאים", תיעוד מטושטש שלה ושל בן זוגה, ומוזיקת רקע איומה שבכלל לא הייתה באירוע עצמו.
 
@brookekcovey pur queen #AXERatioChallenge #videography #weddingtiktok ♬ Rich Minion - Yeat
הכלה הזועמת עוצרת את הסרטון בשלב שבו היא ובעלה קוראים אחד לשנייה את הנדרים שלהם ואומרת שאין בכלל סנכרון בין פס הקול והתמונה. "מה שאנחנו אומרים בכלל לא קשור לאופן שבו הפה שלנו זז", אומרת ברוק. "הוא אפילו לא שם עלינו מיקרופון. הוא אמר שהסיבה היחידה שהוא גובה מאיתנו 1,000 דולר היא בגלל שהוא שם עלינו מיקרופון, מה שבכלל לא קרה. בסוף הוא גבה מאיתנו 1,200 דולר".
ברוק סיפרה שכשקיבלה את הסרט היא הביעה חוסר שביעות רצון באופן מידי. למרות זאת, הצלם התעקש שהתוצר הסופי איכותי מאוד. "הוא אמר שהוא השקיע בזה המון זמן ואף אחד מעולם לא התלונן עליו", הוסיפה הכלה. "מהבחינה הזו, הוא חושב שזה לא כל כך גרוע כמו שאני אומרת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה