ויראלי

השף טום אביב מתפוצץ: "אפסים נמאסתם"

אביב שיתף עם מאות אלפי עוקביו באינסטגרם את סלידתו העמוקה מהידוענים בארץ, ויצא נגד המחאה הצבועה שלהם, לדבריו: "אתם שהמחאה שלהם מוגשת עם קוד קופון"
מערכת ice |  3
טום אביב (צילום אינסטגרם/ טום אביב)
כשרבבות הציפו והבעירו אמש (ראשון) את הרחובות וכשהמדינה בכאוס נפיץ שכמותו לא חווינו, אל האלפים שהביעו זעם גם ברשתות החברתיות, הצטרף גם השף טום אביב ששיתף הבוקר (שני) סטורי טעון עם 136 אלף עוקביו באינסטגרם.
"50 היפים והנכונים בסטורי מפגינים?", פתח אביב את הסטורי כשהוא מרפרר לטקס "50 היפים והנכונים" של אתר פנאי פלוס שהתקיים אמש בהשתתפות עשרות ידוענים. "בושה, דמוקרטיה, שיק או שוק?", כתב.
"בחרתי את דרכי בניכר", הבהיר אביב שצפה מן הסתם את המתקפה הצפויה של עוקבים על העובדה שהוא מעביר ביקורת על המצב בארץ כשהוא עצמו עבר לעת עתה לגור במיאמי כדי לפתח את עסקיו. "מתפעל מסעדה במיאמי, שמח בחלקי וקוצר שמחתי, אך לא מביע דעתי, על כך ויתרתי", הצהיר, אך הוסיף בזעם: "אבל אתם, אותם צבועים שזזים בין השקה לאירוע, אבל לא שוכחים להעלות סטורי של דגל ישראל עם כיתוב בושה או דמוקרטיה, אתם שבזמן לגימת הדרינק מוחים על פיטורי גלאנט, אתם שהמחאה שלהם מוגשת עם קוד קופון", כתב בכעס מהול בלעג על כל אותם מובילי דיעה שהמחאה שלהם לדבריו מזוייפת וצבועה.
"אתם הצבועים, אתם כל מה שמניע את העם הזה לאבדון", המשיך במתקפה הישירה. "אייטם תמיד יותר חשוב מצדק ו-15 דקות יותר חשובות מ-76 שנה. אפסים נמאסתם", סיכם.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גזען ואלים
    אלישבע 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גזען מגעיל. מגיע לו לשבת בכלא
    סגור
  • 2.
    שף אלים ואיש לא נעים
    מישהי 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האםס הגדול מדבר. למה חזרת? תשאר שם עדיף בלעדיך. כמו כל פושע "שחף מפשע" אתה יוצא נגד וברור למה. יש במשפחתך וך עניין עם בתי משפט וברור שאתה תרצה שינוי כזה. אתה מצטרף לרשימה של הנגד מטעמים אישיים. אתה לא מעניין ועדיף שתמשיך לשמור על פרופיל נמוך שמענו די על האלימות שלך ושל קרובת משפחתך שישבה בכלא ובמקום להתנצל על ההריגה בתאונה שלחה סרטונים מהכלא ל"מעריצים" שלה. אתה האחרוו להטיך לאחרים. אגב, ממש לא ברטר איך מורן כטיאס יצאה עם טיפוס כמוך.
    סגור
  • 1.
    /ליעה בול מטרה
    zev 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יכולה להיות תגובה נכונה יותר
    סגור