ויראלי

טרגדיה מחרידה בטיסה: "הנוסע מאחורינו מת בדרך הכי נוראית"

אחת הנוסעות בטיסת בריטיש איירווייס מג'מייקה ללונדון טוענת: "נוסע שישב שתי שורות מאחורינו מת בדרך הכי נוראית, זכינו לחוויה טראומטית ביותר במהלך טיסה". כעת היא דורשת החזר החזר של מאות דולרים בעקבות החוויה הקשה שעברה
מערכת ice |  12
טיסות (צילום unsplash)
חברת התעופה בריטיש איירווייס לא עשתה "כלום" כדי לפצות על על "טראומה קיצונית" שחוותה אחת הנוסעות, שלטענתה צפתה בנוסע מת בטיסה, על פי ההתלהמות שלה שמשתוללת ברחבי הרשתות החברתיות.
בצילום מסך של הפוסט שנמחק מאז, האישה טוענת שהתקרית אירעה בטיסה מג'מייקה ללונדון ב-21 בדצמבר. "נוסע שישב שתי שורות מאחורינו מת בדרך הכי נוראית, זכינו לחוויה טראומטית ביותר במהלך טיסה", נכתב בפוסט.
בריטיש איירווייס הגיבה לפוסט אתמול (חמישי) וטענה כי הבטיחות היא "בראש סדר העדיפויות שלנו, ועמיתינו לצוות התמקדו במתן עזרה ראשונה".
חברת התעופה גם הצהירה שהצוות שלה עשה כמיטב יכולתו כדי לשמור על שירותי הסיפון תוך כדי טיפול במצב החירום הרפואי. חברת התעופה לא הגיבה לבקשת הפוסט לפרטים נוספים.
הנוסעת סיפרה שהיא נסעה עם חמישה ילדים ואחותה ההרה. לפי הדיווח שלה, הטיסה המריאה כמעט שלוש שעות אחרי המועד המתוכנן שלה, מה ש"הרס להם את התכניות". היא דיווחה שחברת התעופה נתנה למשפחה "כמות מוגבלת" של שוברי מזון ששווים ל"ארוחה" אחת בלבד, והיא קוננה על ניקיון המטוס כשהגיעה לעלייה למטוס.
בפוסט נטען כי לאחר שהטיסה יצאה לדרך, האחיין שלה התעורר והוזז ממושבו, כך שלא נאלץ לצפות באישה מחוסרת הכרה שעברה ניסיונות החייאה במשך יותר משעה. "מעולם לא הייתי עדה למישהו גוסס או לביצוע החייאה, ולעולם לא הייתי מצפה שזה יקרה בטיסה", כתבה בתלונתה.
הנוסעת "הזועמת" אומרת שהאירוע הותיר את משפחתה "עצובה מאוד" ובטראומה, ומעידה שהם חוו "לילות רבים ללא שינה", והיא דורשת החזר של מאות דולרים בעקבות אותה חוויה קשה שעברה.
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    טיסת הטמבלית
    אייל 04/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נוסעת מטומטמת. כאילו חברת התעופה הזמינה נוסעת למות אצלה בטיסה. דברים כאלה קורים. זו דרכו של עולם.
    סגור
  • 9.
    אז איך ומימה הנוסע מת "בצורה הנוראה ביותר" ?
    עוצליגוצלי 04/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אז כל הכתבה המשעממות שה כדי לספר שהנוסעת התנהגה מגעיל ושהיא תובעת את חברת התעופה בעיקר על שטויות שנוספו לתביעה על מנת לנפח את כתב התביעה??? בושה לכם כעיתונאים שזו הכתבה שפרסמתם
    סגור
  • 8.
    הזויה
    רות 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בפעם הבאה תלכי ברגל, כמו אבותייך
    סגור
  • 7.
    האוכל בטיסה עשה לה פלוצים מסריחים
    ז. 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כדאי שתתבע את חברת הקייטרינג של המטוס.
    סגור
  • 6.
    את מי תתבעי כשאמא שלך תמות? (ל"ת)
    מיכאל 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    ציניות ללא גבול
    דוד 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשהמטרה היא להוציא כספים מחברת תעופה, כנראה שהכל הולך. גם ניצול ציני של מקרה טראגי. לחברת התעופה אין אחריות על מקרה שכזה . אישה רעה
    סגור
  • 4.
    זה לא באמת משנה
    הדס 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא היתה מוצאת בכל.מקרה על מה להתלונן.. במקום מינמום להשתתף בצער משפחת הנפטרת
    סגור
  • 3.
    מטומטמת
    דור39 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אנשים מתים זה חלק מדרכו של עולם, אין סיבה שחברת התעופה תשלם לה כי מישהו מת כמו שאין סיבה שהיא תשלם לחברת התעופה הוצאות רפואיות שהיו בנסיון ההצלה.
    סגור
  • 2.
    חוסר התחשבות
    ידין 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    6 0
    חברת התעופה ממש לא בסדר שהיא הרשתה לנוסע שישב שתי שורות מאחוריה למות "בצורה נוראה" ולגרום לה לטרומה. השתתפות בצערם של קרוביו באמת לא חשובה...
    סגור
  • 1.
    אטימות ורוע
    בועז 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אישה חסרת לב , אטומה. מעניין כמה כסף היתה דורשת לו מישהו מבני משפחתה היה חלילה גוסס ומת בטיסה. כנראה שאין גבול לסחטנות וטיפשות.
    סגור
  • ממש מוציאה כסף מגוויה (ל"ת)
    הנוסע השמיני 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • התובעת צריכה לשלם פיצויים לכל הנוסעים (ל"ת)
    אלי 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור