ויראלי
טרגדיה מחרידה בטיסה: "הנוסע מאחורינו מת בדרך הכי נוראית"
אחת הנוסעות בטיסת בריטיש איירווייס מג'מייקה ללונדון טוענת: "נוסע שישב שתי שורות מאחורינו מת בדרך הכי נוראית, זכינו לחוויה טראומטית ביותר במהלך טיסה". כעת היא דורשת החזר החזר של מאות דולרים בעקבות החוויה הקשה שעברה
חברת התעופה בריטיש איירווייס לא עשתה "כלום" כדי לפצות על על "טראומה קיצונית" שחוותה אחת הנוסעות, שלטענתה צפתה בנוסע מת בטיסה, על פי ההתלהמות שלה שמשתוללת ברחבי הרשתות החברתיות.
בצילום מסך של הפוסט שנמחק מאז, האישה טוענת שהתקרית אירעה בטיסה מג'מייקה ללונדון ב-21 בדצמבר. "נוסע שישב שתי שורות מאחורינו מת בדרך הכי נוראית, זכינו לחוויה טראומטית ביותר במהלך טיסה", נכתב בפוסט.
בריטיש איירווייס הגיבה לפוסט אתמול (חמישי) וטענה כי הבטיחות היא "בראש סדר העדיפויות שלנו, ועמיתינו לצוות התמקדו במתן עזרה ראשונה".
חברת התעופה גם הצהירה שהצוות שלה עשה כמיטב יכולתו כדי לשמור על שירותי הסיפון תוך כדי טיפול במצב החירום הרפואי. חברת התעופה לא הגיבה לבקשת הפוסט לפרטים נוספים.
הנוסעת סיפרה שהיא נסעה עם חמישה ילדים ואחותה ההרה. לפי הדיווח שלה, הטיסה המריאה כמעט שלוש שעות אחרי המועד המתוכנן שלה, מה ש"הרס להם את התכניות". היא דיווחה שחברת התעופה נתנה למשפחה "כמות מוגבלת" של שוברי מזון ששווים ל"ארוחה" אחת בלבד, והיא קוננה על ניקיון המטוס כשהגיעה לעלייה למטוס.
בפוסט נטען כי לאחר שהטיסה יצאה לדרך, האחיין שלה התעורר והוזז ממושבו, כך שלא נאלץ לצפות באישה מחוסרת הכרה שעברה ניסיונות החייאה במשך יותר משעה. "מעולם לא הייתי עדה למישהו גוסס או לביצוע החייאה, ולעולם לא הייתי מצפה שזה יקרה בטיסה", כתבה בתלונתה.
עוד ב-
הנוסעת "הזועמת" אומרת שהאירוע הותיר את משפחתה "עצובה מאוד" ובטראומה, ומעידה שהם חוו "לילות רבים ללא שינה", והיא דורשת החזר של מאות דולרים בעקבות אותה חוויה קשה שעברה.
This is copy and paste of a BA passengers complaint that some posted on Flyertalk…the complainer has posted on Facebook group…thoughts? I was left gobsmacked… pic.twitter.com/0psJJoiXkB
— Andy Monks 🛫🛬 (@AndythePandy_) March 21, 2023
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(12):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
10.טיסת הטמבליתאייל 04/2023/05הגב לתגובה זו0 0נוסעת מטומטמת. כאילו חברת התעופה הזמינה נוסעת למות אצלה בטיסה. דברים כאלה קורים. זו דרכו של עולם.סגור
-
9.אז איך ומימה הנוסע מת "בצורה הנוראה ביותר" ?עוצליגוצלי 04/2023/04הגב לתגובה זו2 0אז כל הכתבה המשעממות שה כדי לספר שהנוסעת התנהגה מגעיל ושהיא תובעת את חברת התעופה בעיקר על שטויות שנוספו לתביעה על מנת לנפח את כתב התביעה??? בושה לכם כעיתונאים שזו הכתבה שפרסמתםסגור
-
8.הזויהרות 04/2023/01הגב לתגובה זו1 0בפעם הבאה תלכי ברגל, כמו אבותייךסגור
-
7.האוכל בטיסה עשה לה פלוצים מסריחיםז. 03/2023/30הגב לתגובה זו0 2כדאי שתתבע את חברת הקייטרינג של המטוס.סגור
-
6.את מי תתבעי כשאמא שלך תמות? (ל"ת)מיכאל 03/2023/25הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
5.ציניות ללא גבולדוד 03/2023/25הגב לתגובה זו1 0כשהמטרה היא להוציא כספים מחברת תעופה, כנראה שהכל הולך. גם ניצול ציני של מקרה טראגי. לחברת התעופה אין אחריות על מקרה שכזה . אישה רעהסגור
-
4.זה לא באמת משנההדס 03/2023/24הגב לתגובה זו0 0היא היתה מוצאת בכל.מקרה על מה להתלונן.. במקום מינמום להשתתף בצער משפחת הנפטרתסגור
-
3.מטומטמתדור39 03/2023/24הגב לתגובה זו7 1אנשים מתים זה חלק מדרכו של עולם, אין סיבה שחברת התעופה תשלם לה כי מישהו מת כמו שאין סיבה שהיא תשלם לחברת התעופה הוצאות רפואיות שהיו בנסיון ההצלה.סגור
-
2.חוסר התחשבותידין 03/2023/24הגב לתגובה זו6 0חברת התעופה ממש לא בסדר שהיא הרשתה לנוסע שישב שתי שורות מאחוריה למות "בצורה נוראה" ולגרום לה לטרומה. השתתפות בצערם של קרוביו באמת לא חשובה...סגור
-
1.אטימות ורועבועז 03/2023/24הגב לתגובה זו8 0אישה חסרת לב , אטומה. מעניין כמה כסף היתה דורשת לו מישהו מבני משפחתה היה חלילה גוסס ומת בטיסה. כנראה שאין גבול לסחטנות וטיפשות.סגור
-
ממש מוציאה כסף מגוויה (ל"ת)הנוסע השמיני 03/2023/24הגב לתגובה זו4 0סגור
-
התובעת צריכה לשלם פיצויים לכל הנוסעים (ל"ת)אלי 03/2023/25הגב לתגובה זו0 0סגור