תקשורת ומדיה

פאולה רוזנברג במתקפה חריפה: "טפטוף רעיל ויומיומי של תעמולה שקרית"

בצל הסערה הציבורית בסוגיית חוק האיזוק האלקטרוני נגד גברים אלימים  מנחת תוכנית הבוקר פאולה רוזנברג העלתה פוסט זועם נגד השר בן גביר ודרשה: "כל מי שפוגע כך במחצית מהאזרחים במדינה, ובמקרה הזה אזרחיות - יש להוקיע ולטפל בו במלוא חומרת הדין ובטח לא לאפשר לו לקבל סמכויות ותפקידים רשמיים"
מערכת ice |  9
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
סערת דחיית חוק האיזוק האלקטרוני לגברים אלימים בניצוחו של השר לביטחון פנים איתמר בן גביר ממשיכה לייצר הלך רוח טעון ומלא אמוציות ברשתות החברתיות, ומי שנדרשה לכך בפוסט ארוך וזועם היום היא מנחת תכנית הבוקר פאולה רוזנברג שלא חסכה במילים קשות.
"הרצון לגזול מנשים את זכויותיהן לא נולד ככה סתם", פתחה רוזנברג את הפוסט הזועם ששיתפה היום (שלישי) עם עשרות אלפי עוקביה בפייסבוק ובאינסטגרם, על רקע סרטון שתיעד אותה ואת בן זוגה ליאון רוזנברג דנים בסוגייה הרגישה והכואבת בתוכנית הבוקר שלהם.
"מדובר בטפטוף רעיל ויומיומי של תעמולה שקרית על היותן של נשים קלות דעת, טמאות, בוגדניות, עצלניות, טיפשות, הסתה ודמוניזציה של האחר שהוא לא אני", כתבה.
"אלימות נגד נשים לא מתחילה כשגבר אלים מוריד סטירה לחברה שלו או כשגבר מטיח את הראש של אשתו בקיר וגם לא ברגע של התקף זעם כשגבר הולם באשתו בפטיש", הסבירה רוזנברג שבדומה לבן גביר עצמו הייתה עורכת דין בעברה ומבינה היטב את את האופן בו עובדת המערכת המשפטית ומכירה את נפתולי החקיקה.
"האלימות מתחילה בחינוך", אמרה. "במסרים לפיהם האישה אשמה כשמשהו לא מסתדר, שהיא שקרנית, ממציאה ואמורה לציית ולהיכנע, שהיא נחותה ולא אדם שווה לגבר. כדי לאפשר אלימות, צריך לעשות קודם כל דה-הומניזציה, לגרום לך לחשוב שמי שאתה פוגע בו אינו כמוך, שאתה עליון ולכן מותר לך לפגוע בו", הוסיפה ופירטה את הרציונליזציה המעוותת שעומדת מאחורי אקטים של אלימות.
"כל אדם, גבר או אישה, דתי או חילוני, רב גדול או מנכ"ל, שר בממשלה או פקיד בדואר - כל אחד ולא משנה מהו מעמדו ותפקידו שמפיץ פייק ניוז נגד קבוצה באוכלוסיה או מטיף לאמירות מסיתות, כל מי שפוגע כך במחצית מהאזרחים במדינה, ובמקרה הזה אזרחיות - יש להוקיע ולטפל בו במלוא חומרת הדין ובטח לא לאפשר לו לקבל סמכויות ותפקידים רשמיים", דרשה בסיכום דבריה.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    פאולה וליאון
    יוספה 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זוג דוחים. לא צופה בהם.
    סגור
  • 6.
    ערוץ 14
    אבי 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו עברנו לערוץ 14
    סגור
  • 5.
    אסור לצפות בערוצי תעמולה הבזויים 12/13 (ל"ת)
    אבי,, 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    צודקת בהחלט
    מוטי 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך לעשות קודם כל דה-הומניזציה, לגרום לך לחשוב שמי שאתה פוגע בו אינו כמוך, שאתה עליון ולכן מותר לךלפגוע בו זה מה שבדיוק עושה בג"ץ ליותר מחצי מהעם ולכן הרפורמה נדרשת והכרחית
    סגור
  • 3.
    פאולה
    אב 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני מתפלא 51% נשים בארץ. 32% נשים הצביעו עם הממשלה הזו 32% של נשים שלפחות חצי מהן חשוכות אז איך יעבור חוק שהוא מפלה גברים. הנשים לצערי אשמות במקרה הזה
    סגור
  • 2.
    פאולה רוזנברג
    יעל 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גברת פאולה מי שמך??????? דעותייך אינן מעניינות איש!! את בלתי נסבלת בעליל. שחררי אותנו מעונשך. ליאון, מגיע לך להדליק משואה
    סגור
  • פאולה נפלא.לך לא נעים לשמוע בטח את חייה עם ערב מכה (ל"ת)
    שרון 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טרחנית
    פאולה 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תסתמי תפה כבר בלתי נסבלת. לכי תשקלי מזמן לא עלית על המשקל. עוד אחת עם כלום ושום דבר.מה את מועילה?? בעלך הסמרטוט ואת קיבלתם חוכנית שעשוע שבה אתם מארחים את המשפחות שלכם תפתחו ערוץ יוטיוב ושחררו אותנו מהטרחנית הזאת איף
    סגור
  • את בטח אישה מוכה.עלובה אם כך את מדברת
    שרון 03/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את אכולת קנאה מפאולה
    סגור