ויראלי

אירה דולפין בצילומי קמפיין לקולקציית הקיץ עם אנדר ארמור

מאמנת הכושר אירה דולפין הצטלמה לקמפיין קולקציית הקיץ החדשה של מותג הספורט "אנדר ארמור". לצידה השתתפו גם הכדורסלנים המובילים בישראל, יאיר קרביץ ואדם אריאל
מערכת ice | 
אירה דולפין (צילום תהילה שמיר יחצ)
מאמנת הכושר אירה דולפין  הצטלמה לקמפיין לקולקציית הקיץ החדשה של מותג הספורט "אנדר ארמור" לצד הכדורסלנים המובילים בישראל יאיר קרביץ ואדם אריאל. אירה אמרה: 
״אני שמחה להוביל בפעם בשלישית ברציפות קמפיין של אנדר ארמור ובטח עם אדם ויאיר, מסתבר שהבן שלי מעריץ את אדם אריאל אז דאגתי לו לברכה אישית ממנו!״.
כזכור אירה דולפין שיתפה פעולה לאחרונה עם קבוצת הולמס פלייס יוצאת, במסגרתו מוצעת סדנת כושר והרזיה בהובלתה במועדוני הקבוצה. הסדנה המיועדת רק לנשים, כוללת כ- 16 מפגשים (2 אימונים בשבוע) עם ליווי אישי של נעמה שיראזי, תזונאית מוסמכת אשר תציע למשתתפות תפריט מותאם אישית וליווי צמוד הכולל וואטסאפ קבוצתי עם טיפים, מענה על שאלות בזמינות לאורך כל היום ולבסוף כמובן שקילה ומדדים.
הסדנה מציעה תכנית אימונים ייחודית ומוקפדת, בהובלת אירה דולפין. במסגרת הסדנה, יועברו בסטודיו שיעורים בעצימות משתנה ביניהם: שיעור BODY FIT – אימון פונקציונאלי המשלב עבודת כוח על כל הגוף, אינאירובי ו- TRX ושיעור POWER FIT – אימון תחנות המשלב את כל מכשירי הסטודיו וכולל עבודה אירובית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה