ויראלי

כוכבת הריאליטי הישראלית נחשפת: "הפרעות אכילה מטורפות, מתעלפת המון"

דנה בן ארי, כוכבת "אהבה חדשה" חשפה את השנים הקשות בחייה: "היו לי שנים מאוד קשות עם עם הפרעות אכילה מטורפות ברמה שהייתי צמה כל היום כדי להגיע עם בטן שטוחה למסעדה בערב. חייתי סובלת מסחרחורות ובחילות וגם הייתי מתעלפת המון!"
מערכת ice |  2
דנה בן ארי (צילום אינסטגרם @danabenariofficial)
דנה בן ארי, כוכבת התוכנית "אהבה חדשה" ברשת 13, העלתה היום (חמישי) סדרת סטורים חושפנית במיוחד לחשבון האינסטגרם שלה, בה היא חשפה את הפרעות האכילה הקשות איתן התמודדה בעבר.
בסטורי הראשון שהעלתה היא חשפה את עצמה מ-2020, רוקדת מול המצלמה בלבוש מינימלי במיוחד, וכתבה: "מטורף איך שבנאדם יכול להציג שהכל מושלם אבל בפנים הייתי כל כך ריקנית. הייתי מרעיבה את עצמי. הייתי שותה קפה בבוקר וצמה כל היום".
בהמשך, העלתה סטורי נוסף עם תמונה שלה מהיום, וכתבה: "היו לי שנים מאוד קשות עם עם הפרעות אכילה מטורפות ברמה שהייתי צמה כל היום כדי להגיע עם בטן שטוחה למסעדה בערב כדי ששמלה שקניתי בבוקר תעלה עליי. הייתי סובלת מסחרחורות ובחילות וגם הייתי מתעלפת המון! הייתי מפחדת לאכול עוגיה כי השמלה לא תיסגר עליי".
עוד כתבה ושלחה מסר: "חייבת להגיד שכמה טוב שהגעתי לתחושה הזאת שאני פשוט אוהבת את מי שאני, לא מחפשת לסתום את הפה, לא רוצה להתאים את עצמי למידות קטנות, לא דוגלת בשום דיאטה אוכלת מאושרת וטוב לי אם את קוראת את זה תדעי שאין לזה סוף זאת רדיפה מעייפת ומתישה אחר מידה זאת בסה"כ מידה! תרפי ותלמדי לקבל את עצמך גם מבלי להרעיב את עצמך. זה הגוף שלך ..והוא אוהב אותך תאהבי אותו בחזרה אל תלחמי בזה כי באמת שאין לזה סוף".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אלופהה
    אוהבים אותך 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דנדןןן אוהבים אותךךך ?? תארזי לי טו גווו יא מעלפתתת את יפה כמו שאתתת את השראה להרבה נשיםם את אווירההה אחרתת איזה כיףףף שזכינו בךך אוהבייםםםם
    סגור
  • 1.
    דנה בן ארי
    איילת ציונוב אשר 03/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה פתאום לצום?!!! צריך משמעת של כושר גופני של 3 שעות ביום קבוע ומינימום 8 שעות שינה ולאכול מה שאוהבים במידה. רק לרקוד בקצב פעימות הלב זה לא מספיק פעילות גופנית כאורח חיים, המון ביטחון בפחות לחפש אהבה על המסך ולהתחשבן עם ההוא... אהבתי אותו דווקא...:) ולא לצום כי זה מוריד את רמת האנרגיה הפיזית והרוחנית. פשוט לעבוד נקודתית על שרירים עצלים. הצלחה עם האהבה החדשה...
    סגור