ויראלי

חנוך דאום מפתיע: "ההשלכות של רפורמה ללא הסכמה, הן חמורות"

חנוך דאום מתייחס בפוסט חדש בעמוד הפייסבוק שלו לרפורמה המשפטית, לממשלה ולהפגנות נגד הרפורמה: "אני בעד רפורמה משפטית אבל אני בעד רפורמה בהסכמה"
מערכת ice |  1
חנוך דאום (צילום פייסבוק/חנוך דאום)
חנוך דאום פרסם פוסט ובו פרסם תמיכה בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית וציין שהוא מעדיף הידברות בבית הנשיא מאשר קיום המתווה הנוכחי: "אני בעד רפורמה משפטית אבל אני בעד רפורמה בהסכמה, בנוסח מתווה שיציע הנשיא. מה זה אומר להיות בעד רפורמה בהסכמה? זה אומר שאם אין הסכמה אני מעדיף שלא תהיה רפורמה".
דאום ממשיך וכותב בפוסט: "כי בעיני ההשלכות של רפורמה ללא הסכמה רחבה, הן חמורות ומסוכנות בהרבה מהמשך המצב הקיים." דאום מתייחס בפוסט גם לסערה בעקבות דגלי פלסטין שמונפים בהפגנה: "אז נכון, יש שם גם דגלי פלסטין למי שמחפש, אבל הם נבלעים בים דגלי כחול לבן ששוטפים את הרחובות. כמי שהסתובב עם דגל ישראל באינספור צעדות מתיישבים בילדותו, ליבי הומה מהמחזה הזה של הדגלים בתל אביב."
דאום מתייחס מתייחס לממשלה האחרונה שהוקמה ומבקר אותה: "אחרי שקמה הממשלה הייתה לי תקווה שסמוטריץ', דרעי ובן גביר יפתיעו לטובה. באמת חשבתי שיש סיכוי שהם יהיו ממלכתיים וכלל ישראליים.  הוא מוסיף כי: "ההוא מחוקק את חוק דרעי, ההוא רוצה למחוק את חווארה ובן גביר מתאר שוב ושוב מאות אלפי ישראלים כאנרכיסטיים, כאנשים מסוכנים, וכמו מסובב סכין בלב החרדה שלהם."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה עם עקירת עשרות ישובים וגירוש אלפי יהודים בהסכמה?
    שלמה המלך 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חנון דאום הוא סתם עוד קשקשן שמנסה להחניף לאשפתוני הסמול ולקרוץ לימין במקביל כדי שלא לפגוע בפרנסתו....חייהם של אלפי יהודים נהרסו בעקבות עקירת גוש קטיף שהדבר היחיד שקבלנו מכך הוא שיפור טווח טילי החמאס על ישראל... חנון דאום, אם לך משהו חכם לומר עדיף שתשתוק... כדברי החכם מכל האדם: "גַּם אֱוִיל מַחֲרִישׁ חָכָם יֵחָשֵׁב". (משלי יז' כח')
    סגור