ויראלי

כוכבת חתונה ממבט ראשון חושפת בדמעות: "אובחנתי עם דיכאון"

כוכבת העונה הראשונה של 'חתונה ממבט ראשון', אחווה סיטבון, שיתפה בפוסט אמיץ במהלך השבת את עוקביה כי אובחנה עם דיכאון: "נכנס אדר ואני לא כל כך בשמחה. חשוב לאבחן, לטפל ולהיעזר באנשי מקצוע נכונים שיעטפו"
מערכת ice | 
חתונה ממבט ראשון (צילום מסך: קשת 12)
אחווה סיטבון, כוכבת העונה הראשונה של 'חתונה ממבט ראשון', תוכנית הלהיט של קשת 12, חשפה במהלך השבת בפוסט חושפני ואמיץ במיוחד באינסטגרם את התקופה הלא פשוטה אותה היא עוברת לאחר שאובחנה עם דיכאון, זאת בצירוף של סרטון ובו סיטבון נראית דומעת, כחלק מהסימפטומים של אותו דיכאון איתו היא מתמודדת.
בפוסט שהעלתה ושיתפה עם אלפי עוקביה, כתבה אחווה סיטבון כך: "זה אולי הפוסט הכי חשוב שהעליתי. ואני אתחיל מהסוף, לפני כמספר שבועות אובחנתי עם דיכאון. אני יודעת שזה לא כל כך מסתדר לכם עם שמח החיים שלי והאופטימיות שבי. אז אני אסביר: דיכאון זה לאו דווקא להיות עצוב. דיכאון (באנגלית: Depression) היא מחלה שמשפיעה גם מבחינה גופנית וגם רגשית. ישנם הרבה תסמינים למחלה ומאוד חשוב לאבחן, לטפל ולהיעזר באנשי מקצוע נכונים שיעטפו אותך".

"התלבטתי הרבה אם לשתף או לא. לבסוף הקשבתי לעצמי לערך איתו אני הולכת מאז העוקב הראשון שלי. אני נאמנה לאותנטיות ודבקה בשיקוף המציאות כפי שהיא, הנעימה והפחות נעימה, הפוטוגנית וגם זו שלא. יש לי כאן קרוב ל-70 נשים וגברים שהולכים איתי כבר מעל חמש שנים בגלל אותה כנות, אותה אמת פשוטה. אותו נירמול של מציאות שלצערנו כבר לא כל כך נדירה".
"אז נכון...נכנס אדר ואני לא כל כך בשמחה, אבל אני מודעת ומטפלת ובטוחה שזה עוד גל במסע חיי שיחלוף בדיוק כפי שהוא בא. ועכשיו אקח לי אוויר וארד מתחת לפני המים עד שיעבור הגל ואוכל לצאת ולנשום לרווחה. אוהבת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה