ויראלי

כוכבת הישרדות מרוסקת: "שורף לי כל חלק וחלק בגוף"

כלבתה של מאיה קיי איבדה את חייה כשנדרסה והשורדת נותרה בהלם: "אני מרוסקת, לא מצליחה לדבר או לכתוב, חזרתי לחושך ולטראומה לכל החיים. מי שדרס אותה ברח, והשאיר אותה שם ללא רוח חיים"
מערכת ice |  4
גוזי זירה ומאיה קיי (צילום שובל פישר)
כוכבת העונה הנוכחית של הישרדות ברשת 13, מאיה קיי, רק חזרה מנופש זוגי עם בן זוגה שהכירה בתכנית טל מורד וחוותה טראומה ענקית ואובדן טרגי של כלבתה שנדרסה למוות שהותירה אותה בוכה ללא הפסקה.
השורדת התקשתה לדבר ולהתמודד עם האובדן שלדבריה הוא הגדול ביותר שחוותה עד כה ושיתפה את עוקביה: "אתמול נחתי בעשר בלילה אחרי השבועיים הכי מדהימים שהיו לי בחיים, אני בתקופה קשה, התוכנית, העבודה הלחץ".
עוד היא סיפרה לעוקבים: "הכל בלבל אותי, החופש חיזק אותי.  אמא שלי הגיעה לאסוף אותנו עם הכלבות שלי, הייתי כל כך מאושר כי מי שמכיר אותי יודע שזה חלק בלתי נפרד ממני, זאת אני הכלבים שלי".

בהמשך סיפרה: "עצרנו את האוטו ברחוב שלי, לקחתי 5 שקיות גדולות ואת בלה ונינה ברצועות. פתחתי את שתי הדלתות ושחררתי אותן מהרצועה. לשנייה אחת שלא הסתכלתי נינה הפודלית שלי אצה החוצה. תוך דקה עפתי החוצה, חשכו עיני, ראיתי שחור ואיבדתי הכרה, כשראיתי אותה כבר על הכביש".
לסיום סיפרה: "אני מרוסקת, לא מצליחה לדבר או לכתוב, חזרתי לחושך ולטראומה לכל החיים. מי שדרס אותה ברח, והשאיר אותה שם ללא רוח חיים. בחיים לא חשבתי שניפרד ככה, אני מרוסקת ומשתגעת, שורף לי כל חלק וחלק בגוף. את אהבת חיי ולנצח אזכור אותך".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בהלם
    בהלם 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שווה ערך ללא הסתכלתי שניה על העגלה והיא התדרדרה לכביש...הנהג לא היה צריך לברוח.. אבל מי משחרר כלב לפני חוף מבטחים?!
    סגור
  • 2.
    תמונה של הכלב יותר מעניינת
    א.ב 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מראים את התמונה של גוזי ,התמונה לא שייכת לכתבה , התמונה נועדה לייצר ליכלוך. יש לה אהבה מעולה עם טל . הייתם מראים לנו תמונה של הכלב , ולא של גוזי הוא לא מעניין ,
    סגור
  • 1.
    כלבה
    אליהו 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עצוב
    סגור
  • לב ענק
    יותם 02/2023/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מאיה - כמה יפה מבחוץ כך יפה מבפנים !! נשבר הלב
    סגור