ויראלי

סטפן לגר חושף בכאב: "הגוף מבולבל, קשה לי"

סטפן לגר נמצא בתקופה קשה במיוחד, וכעת הוא חושף את כל הקשיים: "אני קצת עייף. אני קם בכל יום בשש בבוקר מהג'ט לג. הגוף מבולבל, אי אפשר לשקר"
מערכת ice |  3
סטפן לגר (צילום אינסטגרם)
סטפן לגר, הרקדן והזמר הישראלי האהוב, פרץ לתודעה גם בצרפת לאחרונה שם הפך לכוכב של ממש הרבה בזכות ההשתתפות שלו בפורמט "רוקדים עם כוכבים" בצרפת, שם הגיע עד הגמר. בראיון ל"מאקו", לגר מספר על הקשיים איתם הוא מתמודד.
על התקופה שהוא עובר בה הוא לא מפסיק לטוס ולעבור ממקום למקום הוא מספר: "אני קצת עייף. אתמול הייתי בתאילנד, פתאום אני חוזר לפה, גשם, עוד יום שמש, בעוד שבוע טסים לשלוש הופעות בצרפת. אני קם בכל יום בשש בבוקר מהג'ט לג. הגוף מבולבל, אי אפשר לשקר, אבל הראש תמיד בפוקוס".
לגר הוסיף: "אני עושה הרבה הלוך חזור, טס כמה פעמים בחודש לצרפת. לא מזמן צילמתי קליפ בהרי האלפים, ועכשיו צילמנו בתאילנד. בחרתי בתאילנד כי רציתי לעשות לעצמי חופש, מה שאף פעם לא עשיתי. קשה לי להיות סתם בחופש, אז על הדרך גם עשיתי גם קליפ".
זאת שנה של שינויים, של דברים חדשים. זה לא פשוט, צרפת-ישראל, ישראל-צרפת. צריך להיות על הקרקע גם שם וגם פה, כי אני ממשיך גם פה. צריך לשים פוקוס על שני הדברים ביחד, זה קשה". על כך שהתפרק בבכי בשידור של רוקדים עם כוכבים אחרי שעלה לגמר סיפר: "כולם היו בשוק. לא רואים, אבל אני רגיש מאוד. כולם מכירים את השטותניק שבי, אז כשבכיתי לא הבינו מה קרה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    וואי וואי איזה מסכן
    אלעדה 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלא נדע איזה מסכן הבנאדם פה, מה שנקרא צרות של עשירים, טס במחלקה ראשונה, מעריצים ומעריצות מחוץ לבית ומה עוד?
    סגור
  • 2.
    תמשיך להצליח
    נועם 02/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סטפן תן בראש כל הכבוד לך קשה אבל בסוף משתלם.
    סגור
  • 1.
    קח
    אישאחד 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנוחה עם בחורה שבוע בבית תרגיש טוב
    סגור