ויראלי

מאיה ורטהיימר חושפת לאן בתה נעלמה: "אנשים הגיעו אליי הביתה"

מאיה ורטהיימר חשפה את הסיבות לכך שהיא כבר לא משתפת סרטונים של בתה אסיה ברשתות החברתיות: "אני לא מעוניינת להיות דף מודעות. אני לא מוכנה שום דבר מסחרי שקשור לילדים. אני ממש לא מוכנה לקבל על זה כסף.  היא לא משחקת פה תפקיד בתוך האינסטגרם שלי, ואני גם לא רוצה שזה מה שיהיה"
מערכת ice |  1
מאיה ורטהיימר (צילום מסך חדשות 13)
השחקנית מאיה ורטהיימר מתגוררת מזה תקופה עם בעלה אסף זמיר בניו יורק. ורטהיימר הפכה לפופולרית במיחד ברשת החברתית אינסטגרם, הרבה בזכות בתה הקטנה אסיה, שכיכבה עד לאחרונה בסרטונים שלה. אך לאחרונה, ורטהיימר הפסיקה לחשוף את בתה לעיניי קול וגרמה לעוקבים שלה לתהות מדוע.
בסדרת שאלות תשובות שערכה אתמול (רביעי) מאיה ורטהיימר עם העוקבים שלה באינסטגרם, היא נשאלה על ידי אחת מהן בנושא: "הפסקת להראות לנו את אסיה המדהימה, אני מבינה שזה לטובתה של הילדה, אבל היא חסרה לי כל כך".
ורטהיימר הגיבה: "אני לא מעוניינת להיות דף מודעות. עשר פעמים ביום אני מקבלת בקשות והצעות, גם מחברים, ומעגלים שאני מכירה ואם אני מעלה מישהו אחד - אנשים אחרים נעלבים שאני לא מעלה אותם, ואני תמיד מפחדת לאכזב או להעליב. הרבה פעמים שולחים לי דברים שקשורים לילדים, ועם כל האהבה שבעולם אני לא מוכנה שום דבר מסחרי שקשור לילדים".
ורטהיימר המשיכה: "אני ממש לא מוכנה לקבל על זה כסף, כי 'האני מאמין' שלי הוא שאני לא מוכנה שום דבר שקשור לילדים, אני לא מוכנה למסחר את הבת שלי. כפי שאתם רואים, אני מנסה להעלות אותה כמה שפחות, כי היא לא משחקת פה תפקיד בתוך האינסטגרם שלי, ואני גם לא רוצה שזה מה שיהיה. אני מסרבת לקשור בין הבת שלי לתוכן מסחרי. אני רואה שאנשים אחרים עושים את זה, וזה שלהם. כשאני מעלה דברים באופן אורגני שאני לא מקבלת עליהם תשלום, זה פשוט כי אני רוצה".
במוסף, ורטהיימר חשפה על כמה דברים שקרו שחצו את גבול הטעם הטוב: "הכי מוגזם זה שלא פעם הגיעו פיזית אנשים כדי להביא לי דברים, ואני מבינה שהכל בכוונה טובה, אבל זה לא מגניב כשמגיעים אלייך אנשים לבית שלך, שזה דבר פרט". לסיום, סיפרה ורטהיימר כי ההחלטה שלה היא לא סופית: "זה נראה לי מוזר, יש מצב שזה יהיה שונה, אבל כרגע זו דעתי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מכרתם את נשמתכם לממון עד מתי , ה ירחם (ל"ת)
    שמיל 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור