ויראלי

חתונה מהגהינום: השפיל את הכלה מול האורחים - והיא נפרדה ממנו

 אישה אנונימית חשפה כי ביקשה מבעלה לעתיד בקשה אחת מספר ימים לפני יום נישואיהם: "לא למרוח את עוגת החתונה על פניה כפי שנהוג מאחר והעניין מביך אותה", אבל במקום להקשיב לה, מה שהבחור עשה בחתונה היה אף גרוע הרבה יותר. יום אחרי היא נפרדה ממנו
מערכת ice |  1
חתונה (צילום freepik)
יש סיפורים שנשמע שהמציאו אותם, אבל תידהמו לגלות שהסיפור הבא הוא אכן אמיתי. אישה אנונימית חשפה כי ביקשה מבעלה לעתיד בקשה אחת מספר ימים לפני יום נישואיהם: "לא למרוח את עוגת החתונה על פניה כפי שנהוג מאחר והעניין מביך אותה", אבל במקום להקשיב לה, מה שהבחור עשה בחתונה היה אף גרוע הרבה יותר.
בעוד שהם מצטלמים לצד עוגת החתונה כשכל האורחים מביטים בהם, הבחור הסתובב לכיוונה של הכלה, אחז בראשה בחוזקה ודחף את פרצופה לתוך העוגה, מול כל הקהל המזועזע שלא האמין למראה עיניו. 
אותה כלה אלמונית סיפרה: "התחתנתי רגע לפני חג המולד ואני מקווה להיות גרושה עד סוף חודש ינואר. החלטנו להתחתן בשנת 2020 וכל אחד מאתנו קיבל על עצמו בערך חצי מהאחריות על ארגון החתונה. הכלל היחיד שלי היה מאוד ספציפי - שלא ימרח את עוגת החתונה על פניי כמו שעושים לא מעט זוגות".
הכלה הוסיפה: "הוא מכיר אותי היטב והייתי בטוחה שלא יעשה זאת. אך במקום, הוא תפס אותי מהשיער בחלק האחורי של הראש ודחף את ראשי ממש לתוך העוגה. עזבתי. למחרת כבר הודעתי לו שזה נגמר בנינו אבל בחגים כולם אמרו לי לתת לו הזדמנות שנייה. אמרו שהגבתי בקיצוניות אבל כולם יודעים שאני קלסטרופובית בגלל תאונת דרכים קשה שעברתי לפני שש שנים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גרב משומשת למכירה
    נריה 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטח היה לו סיבה טובה למה שעשה
    סגור