ויראלי

דיאן שוורץ בווידוי קשה: "חוויתי הטרדות מיניות כולל במעשים"

דיאן שוורץ, כוכבת העונה האחרונה של האח הגדול, חשפה: "חד משמעית חוויתי הטרדות מיניות. זה לא נעים. יש לי כל כך הרבה דברים לעכל. אני יכולה להגיד גם שהיו מעשים אבל אני לא כל כך יכולה להיכנס לזה. בינתיים"
מערכת ice |  2
דיאן שוורץ (צילום מסך רשת 13)
העונה האחרונה של האח הגדול היא אחת מהשנויות ביותר במחלוקת בתולדות הפורמט מאז הגיע לישראל ומשודר ברשת 13, כאשר בין כל התככים, המזימות, הריבית, וגם הדברים הטובים, מה שזכור יותר מכל הם הרומנים והקשרים הזוגיים שהתפתחו שם.
אחד מהזוגות שיצאו מהבית הם דיאן שוורץ ונתנאל רודניצקי, שיצאו מספר חודשים יחד גם אחרי היציאה כאמור מהבית השמור במדינה, אך בסופו של דבר הם החליטו להפריד כוחות וללכת כל אחד לדרכו.
בראיון שערכה דיאן שוורץ ל"ערב טוב עם גיא פינס" היא חשפה כי חוותה הטרדות מיניות בחייה: "אני חושבת שאין בחורה במדינה שלא חוותה הטרדה מינית, אני לא חושבת שהטרדות מיניות מדלגות על בחורה כלשהי במדינת ישראל. חד משמעית חוויתי הטרדות מיניות, אני חושבת שאני עדיין לא מוכנה לפתוח את זה. זה מן תהליך כזה של יציאה מהקונכייה. זה אף פעם לא נעים, זה לא נעים. אני פשוט צריכה לעכל את הדברים בעצמי, יש לי כל כך הרבה דברים לעכל".
שוורץ הוסיפה וחשפה: "גם נשים חזקות מטרידים אותן מינית. זה מנעד רחב והיו גם מעשים. הן מגיעות לנקודות האלה של דווקא בגלל שאת אישה חזקה אז את אומרת...'אני לא מבינה איך זה קרה לי'. אני מדבר על ממש כל דבר. יש לזה מנעד רחב. אני יכולה להגיד גם שהיו מעשים אבל אני לא כל כך יכולה להיכנס לזה. בינתיים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מסכימה
    אוריה לוי 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודקת במאה אחוז אף אחת לא צריכה לחוות דברים כאלה זה חייב להיפסק
    סגור
  • 1.
    בשביל 15 דקות התהילה
    רפי פרץ 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    2 2
    היא תגיד כל מה שלא יהיה!!! לא מאמין למילה שלה, עלק כוכבת?? עלק דוגמנית??? שתחזור לאבן שממנה היא יצאה ותעזוב את עם ישראל לנפשו.
    סגור