ויראלי

הנסיך הארי: "איבדתי את הבתולים עם אישה מבוגרת בשדה"

פרטים עסיסיים נוספים מספרו השערורייתי של הנסיך הארי נחשפים, והפעם על איבוד הבתולין: לפי תיאור הדוכס זה קרה בשדה מאחורי פאב, עם אישה מבוגרת ממנו חובבת סוסים, שהתייחסה אליו כמו סוס צעיר
מערכת ice | 
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום אינסטגרם)
פרטים חדשים ועסיסיים נחשפים מספר הזכרונות של הנסיך הארי שאמור להתפרסם ב-10 לינואר, והפעם נוגעים לרגע בו איבד הנסיך הג'ינג'י את בתוליו לאישה מבוגרת שהתייחסה אליו "כמו סוס צעיר".
בדפים מתורגמים של המהדורה הספרדית מהספר "Spare" שהגיעו לידי הניו יורק הפוסט, הדוכס מסאסקס, בן 38, מספר על הפעם הראשונה בה קיים יחסי מין. בסיכום החוויה כ"אפיזודה מפוארת", הארי נזכר כיצד בת זוגו הייתה "אישה מבוגרת ממנו" ש"אהבה סוסים, די הרבה".
"[היא] התייחסה אליי לא שונה כמו סוס צעיר", המשיך וציין שהמפגש התרחש "בשדה עשב מאחורי פאב עמוס", עוד תיאר הארי כי מדובר היה "בסיבוב מהיר, שלאחריו היא חבטה בעכוז שלי ושלחה אותי לדרכי".

החשיפה של הארי, אחת מני רבות בספר הנפיץ שעתיד להמם את משפחת המלוכה, מגיע לאחר ספקולציות פומביות רבות לגבי נטיותיו המיניות. בחודש שעבר נאלצה השחקנית אליזבת הארלי להכחיש את ההאשמות כי היא האישה המבוגרת שלקחה את בתוליו של הנסיך. "לא אני. לא אשמה", אמרה הארלי, בת 57, ל"סאטרדיי טיימס".
אמש פורסם קטע נוסף מהספר, בו שני האחים הארי וויליאם ניהלו שיח קשה על מייגן מרקל, אשתו ואם ילדיו של הארי, וכי ויליאם הגדיר אותה בתור אישה "קשה" ו"גסה". הוויכוח הפך לקיצוני לאחר שוויליאם לכאורה תפס את אחיו הצעיר בצווארון החולצה והטיח אותו ארצה. לאחר שהארי קם הוא דרש מאחיו שייצא וזה דרש ממנו להכות אותו בחזרה. אחר כך האח הבוגר חזר לחדר והתנצל.
במקרה אחר שתואר בספר - שהנסיך מכנה בתור אחת הטעויות הכי גדולות בחייו, בשנות ה-20 לחייו לבש תחפושת נאצי למסיבה שהלך אליה, ועורר זעם רב בכל העולם. כעת הוא חושף לכאורה שמדובר בעידוד עיקש של אחיו הגדול ואשתו (חברתו דאז) קייט מידלטון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה