ויראלי

אייל גולן מפתיע את האקסית: "קיבלתי פינוק לדרך"

רוסלנה רודינה סיפרה בסטורי שהעלתה לרשתות החברתיות כי אייל גולן דאג לה למנה מפנקת בזמן שהגיעה לאסוף את יאן בנם המשותף: "מי שמכיר אותי יודע שאני תמיד רעבה, באתי לקחת את יאן וקיבלתי פינוק לדרך", ומה אמר לה הזמר?
מערכת ice |  1
אין ספק שלאחרונה אייל גולן מנסה להשלים את האקסיות/גרושות שלו ולשמר את הקשר, בעיקר לטובת הילדים המשותפים. אמש (שני) בזמן שרוסלנה רודינה הגיעה לאסוף את בנם המשותף יאן, היא קיבלה הפתעה מיוחדת מצדו של הזמר.
רודינה שיתפה את העוקבות שלה ברשתות החברתיות: "מי שמכיר אותי יודע שאני תמיד רעבה, באתי לקחת את יאן וקיבלתי פינוק לדרך", ומה אמר לה הזמר? הוא שיתף את הסטורי שהעלתה וכתב: "אם אני ישמע או יוודע לי שלא אכלת...".
כזכור, לא מזמן רודינה נשאלה על ידי אחד העוקבים שלה, במסגרת סשן שאלות ותשובות שקיימה באינסטגרם, האם לבעלה לא מפריע שהיא וגולן שוב התקרבו אחרי שנים ארוכות של שקט קריר, כולל יום ההולדת האחרונה שקיימו יחד לבנם המשותף יאן שחגג 8 חורפים.

על כך השיבה רודינה: "שאלה שחוזרת על עצמה המון והתשובה היא ממש לא. אני ואייל מאז ולתמיד נהיה בקשר, יש לנו ילד משותף שיהיה חלק מחיינו לעד, כמו שאני אמא שלו, איל הוא אבא שלו ואנחנו ההורים שלו ובקשר יומיומי בכל מה שקשור ליאן ובלי קשר יש בינינו חברות ופרגון הדדי ככה שאין סיבה".
עוד הוסיפה הדוגמנית וכוכבת 'הישרדות' לשעבר: "כל הדיבורים בסופו של דבר הם מבחוץ, לא באמת מחלחל לבית כי אנחנו יודעים את האמת, הבחוץ לפעמים מתקשה להבין ולהאמין, אבל אלה לא הצרות שלנו".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קיבל מאייל פינוק לרך, מהו אורך הפינוק? (ל"ת)
    מודד מוסמך 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור