ויראלי

ג'וני דפ ואמבר הרד בפסגה: החיפושים החמים בשנת 2022

רכילות, רכילות, ומלכת אנגליה: אלו הסלבס המחופשים ביותר בשנת 2022. לאן הגיע אילון מאסק?
מערכת ice | 
ג'וני דפ ואמבר הרד (צילום יוטיוב/ Law&Crime Network)
אמבר הרד, שעוררה סערה גדולה כאשר נתבעה על הכפשת שמו של בעלה לשעבר ג'וני דפ, ייצרה הרבה עניין ומיקמה את עצמה במקום הראשון בשימת הסלבס הטרנדיים ביותר של 2022.
הזוכה בתביעה, דפ, נמצא אחריה מיד במקום השני, כך לפי דירוג Celeb Tattler, שניתחו את נקודות הנתונים ב-Google מגמות של 150 מפורסמים.
לפי הדירוג, המלכה הבריטית המנוחה, אליזבת השנייה, הייתה במקום השלישי, עם 4.3 מיליון חיפושים בדרג גבוה.

מי שכבש את המקום הרביעי בעולם הוא כוכב הפוטבול טום בריידי מליגת ה-NFL עם ארבעה מיליון קליקים. בעיצומם של גירושים מאשתו ג'יזל בונדשן וחזרה לתחום אחרי 40 יום בלבד לאחר שהודיע על פרישה.
הקומיקאי פיט דיווידסון, שיש לו רשימה ארוכה של סלבס הקשורים לשערוריות הרומנטיות שלו, תפס את המקום השישי - ומי שהקדימה אותו במקום החמישי היא כמובן קים קרדשיאן שהשיגה 3.5 מיליון חיפושים, שחלק מהם אולי נובע בחלקו מהפרידה של השניים באוגוסט השנה, כמו גם מהריבים המתוקשרים עם האקס קניה.
הבעלים החדש של טוויטר אילון מאסק תפס את המקום השביעי בדירוג, עם 3.19 מיליון חיפושים, לפי איבנינג סטנדרד, בציטוט דיווחים של סלב טאטלר.
אחריו היו וויל סמית' במקום השמיני, כוכבת Stranger Things מילי בובי בראון במקום התשיעי, והשחקנית והזמרת זנדיה ברשימה במקום העשירי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה