ויראלי

מאסק השתגע? הצטלם עם צמד 'מפוטרים' טריים מטוויטר

מה גרם לאילון מאסק להזמין למשרדי טוויטר את שני האנשים שרק לפני שבועיים הופיעו בכל כלי התקשורת והאשימו אותו בפיטוריהם, והוא אף כתב אז 'זה הגיע להם'?

יאיר מור | 
טוויטר, אילון מאסק
אילון מאסק לא מפסיק לייצר כותרות – והפעם בלי לעשות שום דבר משמעותי. המיליארדר שרכש בחודש שעבר את טוויטר ומחולל בה כאוס פנימי בניסיון לכאורה להפוך אותה לחברה רווחית והוגנת יותר הצטלם אמש עם שני אנשים וכתב: "מקבל בברכה חזרה את ליגמה וג'ונסון. חשוב להודות כשטועים. פיטוריהם היו באמת אחת מהטעויות הגדולות ביותר שלי".
 
ליגמה וג'ונסון הם ראול ליגמה ודניאל ג'ונסון, שמותיהם הבדויים של שני מתחנים שהתחזו ב-29 באוקטובר למפוטרים טריים מטוויטר מייד עם רכישתה על ידי אילון מאסק. הם הופיעו מחוץ למטה החברה בסן פרנסיסקו עם ארגזי חפצים, התראיינו לתקשורת שהמתינה שם כדי לחולל כותרות וטענו שהם חלק מצוות שפוטר כולו על ידי מאסק - מספר ימים לפני שהתחיל גל הפיטורים בפועל. התקשורת מיהרה לפרסם את הסיפור מבלי לבדוק את העובדות, ומספר כתבים נאלצו עד מהרה למחוק ציוצים וכתבות ולהתנצל על הנפילה בבור שכרו לעצמם.
בזמנו צייץ מאסק: "זה הגיע לליגמה ג'ונסון". לאחר מכן הוסיף: "אחת ההטרלות הטובות אי פעם".
 
האדם המכנה את עצמו ליגמה (בדיחה שנשמעת כפי שמבטאים אנשים מסוימים את המילים 'לקק לי' באנגלית) הספיק מאז להתחזות גם למפוטר מבורסת הקריפטו הקורסת FTX.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה