ויראלי

העובד שהפך לכוכב פורנו נתבע על חשיפת סודות החברה

כוכב הפורנו פטריס ת'יבודו הולך להתמודד בתקופה הקרובה עם תביעה מול ארגון ימין קיצוני בו עבד לפני מספר שנים, אשר טוען שהוא הפר חוזה על ידי העלאת סרטונים ביוטיוב שחושפים את סודות הארגון כדי לקדם את קריירת "המשחק" שלו
מערכת ice | 
פטריס תיבודו (צילום יוטיוב)
כוכב פורנו עולה בשם פטריס ת'יבודו עומד לעמוד בקרוב בפני חבר מושבעים בארה"ב לאחר שמקום העסקתו הקודם, פרויקט וריטאס הימני קיצוני, האשים אותו בהפצת סודות החברה ביוטיוב. 
ת'יבודו עבד בפרויקט בתור עורך וידאו ומנהל דיגיטלי בין 2018-2019 עבור הפרויקט שמטרתו לגלות שחיתויות, בין היתר על ידי תיעוד מצולם מבלי שהמתועד מודע לכך. לפי טענת החברה, העובד לשעבר הפיץ שישה סרטונים ביוטיוב תחת שם הבמה שלו "ז'אן ז'אק הז*ן" ובהם פרסם מידע סודי ואף ירד על עובדי החברה, כל זה על מנת לקדם את הקריירה החדשה שלו.
כמו כן, לטענתה הוא המשיך בכך לאחר שהוזהר על כך שהוא מפר את חוזה ההעסקה שלו בחברה. מייסד החברה ג'יימס אוקיפי, שלאחרונה נחסם מטוויטר לאלתר, מסר כי החברה מסתמכת על אנונימיות וסודיות ולכן אינה מפרסמת את זהות העיתונאים שלה. בהתאם לכך, במסגרת התביעה החברה דורשת 200 אלף דולר בפיצויים על הפרת החוזה. 
ת'יבודו הוא לא כוכב הפורנו הראשון שקיבל תביעה לא נעימה לאחרונה. גם הכוכבת ג'יגי דיור נתבעה לאחרונה על ידי חברת הענק "כריסטיאן דיור" לאחר שקיבלה אישור למסחר את שמה ובכך יצרה בלבול בין שני המותגים, לטענת ענקית האופנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה