ויראלי

חיים אתגר באזהרה חמורה: העוקץ החדש והמסוכן באינסטגרם

אחרי עוקץ הרולקס, חיים אתגר ממשיך לחשוף שיטות הונאה מסוכנות שמסתובבות ברשת. הפעם מודה בפניו אחד העוקבים: "תוך שבועיים עקצו 50 אלף שקלים"
מערכת ice |  2
חיים אתגר (צילום מסך קשת 12)
לוכד הנוכלים והמתחזים חשף בעמוד האינסטגרם עוקץ נוסף לאחר שהזהיר את עוקביו מהונאת המניות. חיים אתגר שיתף את העוקבים בהודעה פרטית שקיבל ובה מפורטת שיטה חדשה שעוקצת אזרחים תמימים שמחפשים אפיקי השקעה.
בהודעה שחשף אתגר נכתב, "ראיתי את הסרטון שלך לגבי עוקץ המניות וזאת לא השיטה היחידה. לפני כשבוע נעקצתי באינסטגרם. פרופיל מתחזה לישראלי די מפורסם בעולם שוק ההון מציע לי הצעה של מסחר שבועי שבו אני שם רק 1,000 דולר ומקבל בהתחייבות 5,500 בסוף שבוע המסחר.
"הפרופיל נראה אמיתי לגמרי עם אלפי עוקבים ופוסטים שנלקחו מהפרופיל האמיתי. בהתחלה הכל היה נראה בסדר ואז כשהייתי צריך לקבל את הרווח שכביכול מהתיק, אותו פרופיל אמר לי שצריך להוסיף עוד כדי לקבל את הכסף ולשלם עמלה לזה ולהוא. בסופו של דבר עקצו אותי ב-50 אלף בשבועיים!"
ההתכתבות שהועברה לאתגר ונחשפה בסדרת הסטוריז מציגה פניה של גורם ההונאה לקורבן שלו, כשהוא מציג בפניו את אפשרויות ההשקעה והרווח באמצעות תיעוד נתונים של לקוח אחר לכאורה ומציין, "הרווח שוחרר למשקיעים שלי הבוקר, כך שבאמת אין לך בעיה לעבוד איתי. כל מה שאני רוצה זה שתעשה את חלקך ותשאיר לי את השאר". בהמשך חשף העוקב כי השיחה, "עברה לוואטסאפ, שם הוא דיבר איתי ובהמשך שלח לי מספר של ה'מנהל חשבונות' שלו וגם איתו יש לי התכתבות.
אתגר הזהיר את העוקבים מהשיטה והתריע, "ככה זה מתחיל. הודעה מגיעה לכאורה מפרופיל של סוחר ידוע. הרבה עוקבים. לגיטימי לחלוטין. אל תשקיעו בדברים שאתם לא מבינים בהם. אל תסמכו על יועצים שאתם לא מכירים מהאינסטגרם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חיים אתגר היקר
    שון 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה רבה לך שאתה חושף בפנינו את כל הנוכלים והפושעים!
    סגור
  • 1.
    פראירים לא מתים הם רק מתחלפים הטמאות הורגת בסוף
    אושרי 11/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסגידה לכסף קל היא המחלה והעונש הוא העוקץ שיודע את נפש בהמתו
    סגור