משפט

דרש תמונות עירום: בן 15 סחט קטינות באינסטגרם ונעצר

קטין בן 15 נעצר בחשד שאיים על נערות בנות 12-15 באמצעות האינסטגרם, ודרש שישלחו לו תמונות וסרטוני עירום של עצמן. כתב האישום נגדו כולל 7 סעיפי אישום
מערכת ice |  1
אינסטגרם (צילום unsplash)
נער בן 15 ממרכז הארץ נעצר והוגש נגדו כתב אישום לאחר שסחט קטינות בנות 12 עד 15 באמצעות האינסטגרם, ודרש מהן לשלוח לו תמונות וסרטוני עירום.
הקטין חשוד כי פתח מספר חשבונות אינסטגרם פיקטיביים באמצעותם התכתב עם נערות שהיה לו עימן היכרות מוקדמת. לפחות מ-6 קטינות דרש באיומים שישלחו לו תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני, ואף שלח להן סרטונים מיניים של עצמו.

לאחת הנערות, בת 14, כתב החשוד: "עשיתי עלייך פוטושופ של עירום. אני מעלה את זה לסטורי שלי ומתייג אותך ושולח לקרובים שלך. או שאפשר אחרת, תבחרי. תעשי מה שאני מבקש ותזהרי לחסום אותי..." משלא הגיבה להודעתו, המשיך לסחוט ולאיים עליה ואף התקשר אליה, והיא התלוננה במשטרה.
במקרה אחר פנה נערה בת 15 וטען בפניה כי יש ברשותו תמונה אינטימית שלה, וכי אם לא תקיים עמו שיחת וידיאו בה תצלם אזורים מגופה, יפיץ את התמונה. משלא נענתה לדרישתו, דרש ממנה לשלוח לו תמונות אינטימיות של גופה וסרטונים שבהם היא נדרשת לבצע אקטים בעלי אופי מיני. כדי לשדל אותה, כתב כי אינה חייבת לחשוף את פניה בתמונה שתשלח לו, אלא רק את איברי מינה. בשל חששה ממנו, שלחה לו הקטינה מספר תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני. הוא לא הסתפק בכך ואף איים עליה בהמשך שיבוא אל ביתה ויאנוס אותה, וגם שלח לה סרטון מיני של עצמו.
איום נוסף הפנה הקטין לילדה בת 12, שגם לה כתב כי יש לו תמונות פוטושופ שלה כביכול בעירום. משלא נענתה לדרישותיו, שלח לה תמונה פורנוגרפית של אישה ואיים שיטען שזו היא בתמונה, אם לא תשלח לו סרטון פורנוגרפי שלה. לאחר מכן שלה לה תמונת עירום של גבר.
לאחר חקירה נעצר הקטין, ובביתו נתפסו שני מחשבים שמהם לפי החשד ביצע את המעשים. בסיום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים כולל מעצר בית מלא בהשגחת הוריו. כתב האישום נגדו כולל 7 סעיפי אישום בעבירות של מעשים מגונים, סחיטה באיומים בעלי אופי מיני והטרדה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש פתרון פשוט
    אבא של שי 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להכניס לשק ולזרוק לים מוקדם ככל האפשר
    סגור